بشقاب پرنده شرکت AVRO ساخت امریکا

بشقاب پرنده شرکت AVRO ساخت امریکا

همگی می دانیم پس از جنگ جهانی دوم بسیاری از دانشمندان نازی به امریکا و روسیه برده شدند تا بر روی طرح های محرمانه و پروژه های فوق سری آلمان نازی کار کنند.

 اسنادی که به تازگی توسط ارتش آمریکا غیرمحرمانه اعلام شده اند، فاش می کنند که نیروی هوایی این کشور در سال 1956 در حال کار بر روی نوعی ابزار پرنده دایره مانند بوده و «پروژه 1794» توسط بخش سیستم های هوافضای نیروی هوای ارتش در دست تحقیق و توسعه بوده است. این اسناد همچنین نشان دهنده قرارداد میان نیروی هوایی و شرکت کانادایی Avro Aircraft Limited هستند.

این پرنده به گونه ای طراحی شده بوده که به طور عمودی از زمین بلند شود و با استفاده از موتورهای جت پیشرانه هدایت شود. در طرح های این ابزار پرنده ذکر شده که می تواند به حداکثر سرعت 3 تا 4 ماخ و سقف پرواز 30500 متر دست یابد. در خلاصه گزارش پایانی پروژه 1794 آمده است که «پروژه به خوبی پیش رفته و می تواند موقعیت ممتازی را در که شروع مذاکرات به آن نیاز داریم، فراهم آورد.»

این گزارش همچنین اشاره می کند که هزینه تخمینی پروژه بالغ بر 3میلیون و 168 هزار دلار خواهد بود و انجام آن به دو سال زمان نیاز دارد. با ارزش پول امروزی، این مبلغ بیش از 26.6 میلیون دلار خواهد بود. اما سرانجام این پروژه کنار گذاشته شد و این هم مانند دیگر تلاش های نیروی هوایی برای دستیابی به بشقاب پرنده، به شکل قابل توجهی تنها بر روی کاغذ عملی بود.

البته باید برای خروج دیگر پروژه های این چنینی از لیست محرمانه منتظر ماند تا مطمئن شد که آنها هنوز به تکنولوژی ساخت بشقاب پرنده دست پیدا نکرده اند! به نظر شما داستان یوفوها و مشاهده اشیاء ناشناس پرنده تا چه حد به پروژه هایی از این دست مربوط هستند؟

 

 

لازم به ذکر است این پروژه با شکست مواجه شده و بشقاب پرنده فوق تنها توانست 1.5 متر از طرح زمین بلند شود و قدرت مانور بسیار ضعیفی نیز از خود نشان داد.

پس از شکست پروژه این بشقاب پرنده از حالت فوق محرمانه خارج شد و در موزه شرکت AVRO قرار گرفت.

بعد ها هاورکرافت ها از روی طرح این بشقاب پرنده ساخته شدند.

 

بشقاب پرنده آمریکا

بشقاب پرنده آمریکا

نقشه یوفو

بشقاب پرنده

 

لازم به ذکر است پس از شکست طرح این بشقاب پرنده سازمان سیا آمریکا همزمان پروژه ی دیگری را در حال اجرا داشت که بعد ها به ساخت هواپیمای رادار گریز F117 انجامید.

اما اینکه آیا آمریکا و یا روسیه هم اکنون به طرح های موفقیت آمیزی دست پیدا کرده اند یا خیر سوالی است که گذشت زمان به آن پاخ خواهد داد...

فیلم تست پرواز این بشقاب پرنده:

http://www.aparat.com/v/PFytH 

 


کلمات کلیدی: نیروی هوایی امریکا - فضایی ها - بیگانگان در امریکا - بشقاب پرنده - اسرار محرمانه - موجودات فضایی - حضور بیگانگان - یوفو بشقاب پرنده امریکا - خلبانان و فضایی ها - یوفو امریکا - آورو کار

 

نویسنده مطلب: حسین متولی

حسین متولی

پاسخ دهید

4 نظر

اکبر  ۱۳۹۲/۱۱/۲۶ - ۱۷:۱۹:۴۷

سلام خسته نباشید اگر توانستید عکسهای با کیفیت تری رو سابت قرار دهید تا به خوبی قسمتهای مختلف یه بشقاب پرنده مشخص شده باشد

حسین متولی (hossein98)  ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۲۰:۲۸:۳۲

ممنون از نظرتون! به زودی مطلبی اختصاصی به همراه تصاویر اختصاصی و با کیفیت رو قرار میدم...

مدل لباس  ۱۳۹۳/۰۷/۰۳ - ۱۹:۱۵:۴۵

باسلام ممنون عالی ومفیدبود

حسین متولی (hossein98)  ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۲۰:۲۸:۳۲

خواهش می کنم امیدوارم استفاده کرده باشید ...

.امیر محمدی  ۱۳۹۳/۰۸/۲۰ - ۱۳:۱۱:۴۸

با سلام و خسته نباشید آمریکاو روسیه و تقریبا تمامی کشور های دارنده علم کامل انرژی هستهای هستند از لحاظ ساخت بشقاب پرنده شاید 500 سال از بقیه کشورها جلوتر هستند چون این پشفاب پرنده ها از طریق خازن نامتقارن که توسط بیلفد برون که نیروی الکتروگراویتی تولید میکند (ضد جاذبه) ابداع شده و میتوان با یک خازن نامتقارن که هیچ قطعه متحرک ندارد و تنها انرژی زیادی میخواهد که میتوان با انرژی هسته ای تامین کرد و با نیروی الکتروگراویتی عمودی و مستقیم حرکت کرد اگر به این خازن 1 گیگاوات برق متصل باشد میتواند با شتاب 600 متر بر مجذور ثانیه حرکت کند و در واقع در یک آن ناپدید و در یکجای دیگر دیده شود اگر در مقیاس کوچکتر میتوان ساخت در ایران هم این خازن ساخته شده.

حسین متولی (hossein98)  ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۲۰:۲۸:۳۲

ممنون از لحاظ علمی امکانپذیره ... می تونید این مطلب رو در فایل ورد به صورت کامل تر برامون بفرستید تا در سایت قرار بدیم ...

Cammie  ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۰۰:۵۸:۰۲

It's spooky how clever some ppl are. Thnkas!