مدرک فاش شده ارتش امریکا – پروژه اکواریوس

مدرک فاش شده ارتش امریکا – پروژه اکواریوس

PROJECT AQUARIUS
مدرک فاش شده ارتش امریکا – پروژه اکواریوس

دکتر استیون گریر یوفولوژیست آمریکایی است که موسس سازمان CSETI ، مرکز تحقیقات هوش فرا زمینی است و تا کنون مدارک بسیاری را از ارتباط دولت های جهان با بیگانگان فضایی فاش کرده است . هم چنین با بسیاری از کارکنان نظامی و اداری رده بالای امریکا تعامل داشته است که بسیاری از آن ها به وجود بیگانگان فضایی و بازدید دائمی آن ها از سیاره زمین و همچنین ارتباط آن ها با دولت های قدرتمند جهان اعتراف کرده اند .
او همچنین سازنده ی مستند معروف سیریوس است که در آن از سرکوب مخترعان انرژی های رایگان و پاک و موتور های پیشرفته توسط دولت آمریکا و قدرتمندان تبهکار جهانی می گوید و همچنین از تلاش خود او برای ارتباط با فرازمینیان.

در پایین ترجمه ی مدرکی که توسط یکی از کارکنان ارتش امریکا به دکتر گریر داده شده است را می خوانید ....

این یکی از مدارک سری ارتش امریکا درباره ی پروژه ی اکواریوس است که هدفشجمع آوری تمامی اطلاعات علمی ، تکنولوژیکی، پزشکی و سری از رویت یوفو ها و ارتباط با موجودات فضایی بود . در این مدارک از انجام آزمایشاتی روی بدن موجودات فضایی و هم چنین پرواز آزمایشی یک وسیله ی پرنده مربوط به بیگانگان گفته شده است. هم چنین یک افسر نیروی هوایی امریکا در صحرای نیو مکزیکو با بیگانگان فضایی به مدت سه ساعت ملاقات داشته است.

پروژه آکواریوس

صفحه ۱–
در ماه جون سال ۱۹۴۷ ، یک خلبان هواپیمای مسافربری ۹ دیسک پرنده را بر فراز کوه های واشنگتن مشاهده کرد . این واقعه نیروی هوایی ارتش امریکا را نگران کرد . این اولین واقعه بود که دولت امریکا در قضیه ی بیگانگان فضایی درگیر کرد .
در همان سال شی پرنده ی ناشناسی در صحرای نیومکزیکو سقوط کرد (واقعه ی رازول).
ارتش امریکا لاشه ی شی سقوط کرده را به همراه بدن ۴ موجود فضایی جمع آوری کرد .
دو سال بعد ، شی پرنده ناشناس دیگری در ایالات متحده امریکا سقوط کرد که این بار نیز توسط ارتش امریکا جمع آوری شد .
یکی از موجودات فضایی که خود را «EBE» می نامید از این اتفاق جان سالم به در برد و زنده ماند. این موجود به طور کامل توسط پرسنل ارتش در پایگاهی در نیومکزیکو بازجویی شد . زبان این بیگانه غیر زمینی توسط زبان تصویری ترجمه می شد .این موجود گفت که از سیاره ای در سیستم ستاره ای زتا رتیکولی که ۴۰ سال نوری با زمین فاصله دارد می آید .
EBE تا ۱۸ جون سال ۱۹۵۲ به علت بیماری ناشناخته ای مرد . EBE اطلاعات بسیاری از تکنولوژی سفر های فضایی ، منشا کیهان و مسائل زیستی را در اختیار پرسنل ارتش گذاشت .

صفحه ۲ –

بر طبق تحقیقات و بررسی بر روی هزاران گزارش رویت اشیای پرنده ی ناشناخته ، تنها ۱۰ درصد رویت ها ، رویت واقعی پرنده های بیگانگان بوده است . ۹۰ درصد بقیه پدیده های جوی و فضایی و … بوده است .
این پروژه دستور رییس جمهور آیزنهاور بود تا بررسی شود که یوفو ها تهدیدی برای ایالات متحده امریکا هستند یا خیر . نتایج بررسی ها نشان داد که یوفو ها تهدیدآمیز نیستند و اهداف تهدید آمیز ندارند.

صفحه ۳ –
در سال ۱۹۵۸ ایالات متحده در صحرای یوتا در امریکا شی پرنده ا ی فرازمینی پیدا کرد که در شرایط کاملا سالم در بیابان رها شده بود . این یوفو به دلائل نا مشخصی توسط بیگانگان در این محل رها شده بود .
این شی پرنده برای دانشمندان آمریکایی یک مروارید تکنولوژیکی محسوب می شد. اما وسائل درون فضاپیما ان قدر پیچیده بودند که دانشمندان نتوانستند کارایی ان ها را تشخیص دهند .
این فضاپیما به محلی سری منتقل شد و سال های بعد بهترین دانشمندان هوافضا بر روی آن به تحقیق پرداختند و اطلاعات تکنولوژیکی بسیار زیاد و ارزشمندی جمع آوری نمودند .

صفحه ۴ –

در سال ۱۹۶۶ ، ایالات متحده امریکا از نیروی هوایی خواست که به تحقیقات بر روی یوفو ها پایان دهد . این درخواست به دو دلیل انجام شد ، اول به دلیل این که امریکا موفق به برقراری ارتباط با بیگانگان فضایی شده بود ، و دلیل دوم این که مساله ی صلح آمیز بودن بازدید بیگانگان فضایی از زمین ثابت شده بود . همچنین عموم مردم به این باور رسیده بودند که یوفو ها واقعی هستند . ایالات متحده احساس کرده بود که این آگاهی عمومی شاید منجر به یک ترس گسترده شود . ایالات متحده در این زمان در حال کار بر روی پروژه های بسیار حساسی بود و آگاهی عموم می توانست منجر به نا کامل ماندن این پروژه ها شود .
همچین ادامه ی تحقیقات نیروی هوایی می توانست به درز اطلاعات سری به کارکنان عادی آن و در نتیجه آگاهی عموم شود . به همین دلیل پروژه به مامورین ارتش و سازمان سیا، گروه MJ12، منتقل شد . این گروه تا کنون در نقاط مختلف امریکا و کانادا درعمل است و تمام موارد رویت یوفو ها ، به خصوص رویت یوفو ها در نزدیکی مراکز دولتی در کانادا و امریکا را بررسی می کند .
بر اساس مدارک، بیگانگان توجه بسیاری به تحقیقات و سلاح های هسته ای ما نشان می دهند . بسیاری از گزارش های نظامی رویت یوفو ها در مراکز نگهداری سلاح های اتمی رخ می دهند . این نگرانی آن ها را از وقوع احتمالی جنگی هسته ای در آینده نشان می دهد .ارتش امریکا تلاش های بسیاری برای نگهداری اسلحه های هسته ای خود از دست تخریب و دزدی احتمالی بیگانگان کرده است .

صفحه ۵ و ۶ –
اطلاعات پزشکی که از بدن موجودات فضایی به دست آمد به دلیل حساس بودن بسیار منتشر نمی شود . همچنین اطلاعات بسیار حساس دیگری از موجود فضایی به نام EBE به دست آمد که به دلیل بسیار حساس بودن آن برای عموم مردم منتشر نمی شود .
EBE گفت که اجداد او ۲۰۰۰ سال پیش انسانی را بر روی زمین فرستادند تا در پایه گذاری تمدن به انسان ها کمک کند .اطلاعات به دست آمده مبهم بود و هویت کامل این انسان مشخص نشد .
بدون شک ، فاش سازی این اطلاعات می تواند هراسی در مقیاس جهانی ایجاد کند .
(این شخص به نظر من عیسی مسیح می باشد . مترجم )

صفحه ۷ –

بررسی تکنولوژی بیگانگان نشان می دهد که بیگانگان از لحاظ تکنولوژیکی و علمی ، هزاران سال از ایالات متحده جلو هستند . دانشمندان اعلام کردند که تا درجه ی علمی انسان ها به درجه ی بیگانگان نرسد ، این حجم عظیم اطلاعات به دست آمده از تکنولوژی بیگانگان ، برای ما سودی نخواهد داشت . احتمالا صد ها سال طول خواهد کشید تا دانش ما به این اندازه برسد .

صفحه ۸ –

PROJECT BANDO
اطلاعات پزشکی و زیستی به دست آمده از EBE، جواب های صریح و روشنی برای تئوری تکامل ارایه داد .

PROJECT SIGMA
در سال ۱۹۵۸ ، افسر اطلاعات امریکا ، به مدت سه ساعت با دو موجود فضایی در محلی از پیش تعیین شده در صحرای نیومکزیکو دیدار کرد . ارتباط ساده با زبان تصویری با موجودات فضایی برقرار شد .

PROJECT SNOWBIRD
در سال ۱۹۷۲ ، پرواز ازمایشی سفینه ی جمع آوری شده در صحرای نوادا انجام شد . این پروژه هنوز ادامه دارد .

PROJECT POUNCE
پروژه ای که در سال ۱۹۶۸ شروع شدو تا کنون ادمه دارد . هدف این پروژه بررسی اطلاعات یوفو ها برای کمک به پیشرفت برنامه ی فضایی است.
نسخه ی اصلی مدرک :

http://bit.ly/VzbHz5

نسخه ی تایپ شده :

http://bit.ly/1n1i1Hf

منبع: http://www.ufolove.wordpress.com

نویسنده مطلب: حسین متولی

حسین متولی

پاسخ دهید

14 نظر

artatex  ۱۳۹۳/۰۷/۱۷ - ۱۲:۱۴:۴۶

سلاممممممممم عالی بود عالی بود این مطلبت :))))))))))))))))) خواهش میکنم سریع اپ کن من عاشقتممممممممممممممممممممممممممم

حسین متولی (hossein98)  ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۲۰:۲۸:۳۲

ممنون از شما ... سایت به نویسنده نیاز داره که هنوز کسی نیومده ... من هم تنها سعی می کنم اپ کنم اما چون زیاد وقت ندارم نمی تونم .. ممنون از نظرتون ..

م  ۱۳۹۴/۰۶/۰۶ - ۱۵:۳۰:۰۱

سوال اینه که چرا این داستانها باید در غرب که روی پروژه های مخفی کار میکنه باید اتفاق بیفته پس حتما دست بشر در این کار دخالت داره برای اهداف خاصی درآینده که مثلآ زمین مورد هجوم بیگانگان قرار گرفته و از این طریق به منابع بیشتری در جهان دست پیدا کنند

حسین متولی (hossein98)  ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۲۰:۲۸:۳۲

خب میتونه توضیحتون درست باش .اما خب تا جایی که من میدونم فقط امریکا نیست . تقریبا همه کشور های جهان با این اشیا برخورد داشتن . اما هر کشوری بنا بر سیستم اطلاعاتی و توجهش به این مسائل افشای اطلاعات کرده. خی در امریکا و روسیه و چین این مشاهدات بیشتر بودن که نشون از توجهشون به همچین تکنولوژی هایی دارن.

borna jafari  ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۹:۲۴:۲۱

سلام علیکم دوست عزیزم تنها چیزی که میتونم به شما بگم اینه که واقعا مطلب عالی و به جا بود. الان حدود 1 اه میشه که دارم روی تمام پروژه های UFO کار میکنم و این دوست عزیزمون که بالا اشاره کرد و گفت چرا فقط توی امریکا شاهد عینی داریم من در جواب بگم که ما توی ایران موارد زیادی از جمله اواخر شهنشاهی محمد رضا پهلوی و سال 83 در تبریز.. در ادامه بگم این متن برام واقعا با ارزش بود چون مثل تیکه های اخر پازل تقریبا جواب سوالامو پر کرد! در ضمن اگر نیاز به همکاری داشتی بنده با کمال میل در خدمتم

حسین متولی (hossein98)  ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۲۰:۲۸:۳۲

سلام، ممنونم ازتون .. خوشحالم به کارتون اومده این مطلب... میتونید برای همکاری با ایمیل [email protected] در ارتباط باشید.

روح الله  ۱۳۹۵/۰۳/۰۲ - ۲۱:۴۰:۰۶

سلام من به وجود موجودات فظایی شکی ندارم اما اینکه اونا از ما پیشرفته ترباشند جای شک داره از اونجایی که قرآن میگه (فتبارک الله احسن الخالقین )

حسین متولی (hossein98)  ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۲۰:۲۸:۳۲

خب در این مورد که خیلی با دید بسته ای دارید نگاه میکنید... بله قران اینو گفته اما خب ما انسانها در حال پیشرفتیم و چیزی که در 200 سال اینده داریم خیلی پیشرفته تر از امروزه ... مکنه این موجودات زمان بیشتریو نیسبت به ما داشتن و یا اونها هم نژادی از ما انسانها باشن...

sosha  ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۸:۴۰:۰۴

تمامی مطالب این سایت و سایت های مشابه کذب محض می باشد...

حسین متولی (hossein98)  ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۲۰:۲۸:۳۲

دیدگاه شخصی هر کس قابل احترامه موفق باشید.

Reza  ۱۳۹۵/۰۵/۰۱ - ۰۶:۲۸:۲۰

با عرض سلام و ادب مرسی از شما دوست عزیز انشاا... مانا باشید بنده خودم به شخصه بشقاب پرنده از نزدیک در حال حرکت دیدم و به یوفوها هم ایمان دارم به امید روزی که ارتباط ما با یوفوها دوستانه باشه .

شاهین  ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۰۰:۵۳:۵۷

با سلام جناب مدیر و عرض ادب و احترام.نظر و دیدگاه شخص خودم با تمام مسایلی که سالها مرور و برسی کردم تا به جایی بهم در عالمی به طور خواصی بهش میگن مکاشفه.یعنی نه خواب نه بیدار چیزی در ذهنم حرف زد که ما انسانها اختراع دسته همین فضای ها باشیم و هستیم منتها نه در حد اختراع سیاره ای مثل همانهایی که با ما 40 سال نوری فاصله دارن باید بدانیم که پیشرفته تر از اونها هم وجود دارد.شاید امریکا این مسایل را بداند ولی نگوید.مثال ساده تر مثله مثلثی در پشته 100 دلاری وجود دارد.که در راس ان هرم بیگانه ای با چشم چپ به خلقتش نگاه میکند.دیگر قضاوت با خودتون هست.

taghi  ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۰۵:۲۱:۴۴

ممنون خیلی اموزنده بود.بعضی ها فکرشون خیلی محدوده،این حرفا و نظرات واطلاعات براشون قابل درک نیست.حالا چه راست یا دروغ.

King  ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۰۴:۳۲:۲۰

What a joy to find sooenme else who thinks this way.

رسول  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۸:۴۳:۲۳

با سلام و خسته نباشید که خدمتی به خلق کرد ه اید شاید جالب باشد که علت اصلی رویت بشقاب پرنده ها ی فضایی و سوقوت وسیله‌های آنها در جاهایی رخ داده که در فاصله ها ی نزدیک به اتلانتیس یا مثلث برمودا بوده آ آمریکا و مکزیک کشور های نزدیک هم هستند و بشقاب پرنده ها ی استوانه ای شکل هم وجود دارد که در آبهای این مناطق رویت شده آبهای منطقه با سیستم های خاصی که ساخته طبیعت است هوا پیما ها را به مکان های قیره زمینی می فرستد شاید ساخت بخشی از تکنولوژی های الهام گرفته از همین طبیعت باشد

ویکتوریا  ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۱۹:۳۷:۴۵

سلام مطلب خیلی جالبی بود فقط یک سوال برام پیش اومد توی خود مطلب گفته شد EBE سال 1949 به دست زمینی ها افتاد و در سال 1952 هم به دلایلی مرد حالا سوال اینجاست حتی اگر در سال های اخر عمرش یعنی همون سال 1952 هم به محققان گفته باشه اجداد من فردی رو برای کمک به فرازمینی ها فرستادن 2000 سال پیش که خیلی زودتر از تولد حضرت عیسی مسیحه در ضمن حضرت عیسی شاید پدر نداشته باشن ولی مادر دارن اگر فرازمینی ها ایشون رو فرستاده بودن که نه نیازی به پدر بود نه مادر میشه دلیل تون رو برای اینکه گفتید اون شخص عیسی مسیح بوده بدونم؟

ویلسسسسسسسسسسسووووون  ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۳:۱۴:۰۹

بله جالب اینکه امریکا ه کشوری که داره روی این پروژه ها کار میکنه از کتاب قران استفاده کردن ومیکنند من اگر میشه مطالب جدیدتونو درامسال دارید بذارید ممنوم بابت این سایت بسیار جذاب و خاص

بهزاد  ۱۳۹۶/۰۱/۰۶ - ۱۸:۴۵:۳۵

دوستان همانطور که مطلع هستید هم ازلحاظ آیات و روایات قرآن وهم از سوی دانشمندان تئوری وجود هوشهای فرارزمینی ،اگر نگوییم اثبات نشده دستکم مورد توجه قرار گرفته بنابراین اگر امکان وجود هوشهای فرازمینی را هم ساخته وپرداخته بشری هم بدانیم به نظر می اید این تخیل هم برای ما انسانها جذاب وکاوش انگیز هستند چون ذات بشر با کنجکاوی وکاوش در خلقت بنیان نهاده شده است..با تشکر

مهدی  ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۲۳:۱۱:۳۰

عالی بود فقط با اونجاش که گفتین اون موجودی که به زمین فرستاده شد عیسی مسیح بود مخالفم چون اون از طرف خدا امده و پیشگویی که کرده در باره حضرت محمد نشونگر اینه که اون از طرف خدا امده چون هیچکس از اینده خبری نداره

حسین متولی (hossein98)  ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۲۰:۲۸:۳۲

خب نظریات متفاوته ... ایا داستان های دینی با این مسائل فرازمینی دو بخش جدا از هم هستن یا مشترک؟