ملاقات با فرازمینی ها تا سال 2030 +فیلم

ملاقات با فرازمینی ها تا سال 2030 +فیلم

انتشار خبر مبنی بر ملاقات با فرازمینی‌ها تا سال 2030 بسیاری از اهالی علم و دوستداران حیات فرازمینی را به تکاپو واداشت.
این روزها با انتشار این خبر دانشمندان ناسا در تلاش هستند تا در زمینه این موجودات   حیات فرازمینی برای مردم توضیحات بیشتری را ارائه دهند.
به گفته بسیاری از سایت‌های خبری علمی یکی از دانشمندان ارشد ناسا اخیرا گفته است که نشانه‌های قوی از زندگی بیگانگان یافته‌اند و به احتمال قوی طی ۲۰ تا ۳۰ سال آینده، امکان مطالعه آن‌ها برای ما به وجود خواهد آمد.
الن استوفان در جلسه ای که روز سه شنبه برگزار شد گفت: “ما می دانیم کجا را بگردیم، می دانیم چطور بگردیم. در بیشتر پرونده‌ها، ما تکنولوژی را داریم و در مسیری هستیم که آن را به کار بگیریم.”
اما اگر شما هم از واژه «بیگانگان»، احتمالا تصور موجودات عجیب و غریب با چشم های درشت و مشکی رنگ را دارید، استوفان سریعا ذهن تان را به حقیقت نزدیک می کند: “ما در مورد مردان کوچک سبزرنگ صحبت نمی کنیم. ما در مورد میکروب های کوچک صحبت می کنیم.”
جان گرانسفیلد، همکار وی و فضانورد سابق هم این مسئله را تائید می کند. جفری نیومارک پا را فراتر گذاشته و می‌گوید: “قطعا بحث ما «اگر» نیست، در مورد «چه زمانی» صحبت می کنیم.”
دانشمندان سالهاست که به دنبال بیگانگان و زندگی آن‌ها در سیارات دیگر می‌گردند و این اولین باری است که ناسا تا به این حد محکم و مطمئن در ارتباط با آن سخن می گوید.
مشخص نیست که منظور ناسا چیست. آیا زندگی در منظومه شمسی جریان دارد یا خارج آن؟ اخیرا دانشمندان اطلاعات ارزشمندی یافته اند که نشان می‌دهد امکان وجود آب و بخار آب در سیاراتی چون انسلادوس و HAT-P-11b وجود دارد.
بنابراین چیزی که در این زمینه بسیار مهم است اثبات حیات فرازمینی به کمک دانشمندان زیست شناس و زمین شناس واقع در ناسا است .
اینکه این موجودات چقدر واقعیت دارند یا خیر را کنار می‌گذاریم و تنها به تخیلات خود بسنده می‌کنیم که آنچه که امروز به دست آورده‌ایم حاصل همان تخیلات قدیمی است. روزی پرواز و روز دیگر سفر به اعماق دریاها تخیل ما بود که به آن دست یافته ایم بنابراین دانشمندان با فرض اینکه این تخیلات واقعی هستند به تلاش برای جستجوی حیات فرازمینی ادامه می‌دهند.
حاصل این تلاش در چند سال گذشته در یکی از همایش‌های ناسا در مورد تلسکوپ جمیزوب انجام شد، یکی از دانشمندان به نام  مت مانتین اظهار امیدواری کرد که این تلسکوپ با قابلیت‌های متعددی که دارد بتواند در طول سالیان دراز به جستجو در میان مجموعه راه‌شیری پرداخته و به دانشمندان در کشف حیات در دیگر سیارات کمک فراوانی کند.
چند سال قبل در یکی از همایش های ناسا در مورد تلسکوپ James Webb، یکی از دانشمندان با نام مت مانتین، اظهار امیدواری کرد که این تلسکوپ با قابلیت های متعددش بتواند در طول سالیان آینده به کنکاش های ستاره شناسان در میان مجموعه راه شیری کمک شایانی بکند.
حتی این دانشمند هدف از ساخت این تلسکوپ را کشف این موجودات و تغییر نگرش جهان در مورد حیات فرازمینی می‌داند چون معتقد است این تلکسوپ جدید با قدرت خارق‌العاده‌ای که دارد قادر است با کشف کهکشان‌های بسیار دور که میلیون‌ها و یا شاید میلیاردها سال نوری با ما فاصله دارند، انسان را در کشف این حیات یاری دهد.
مدعی این سخنان نیز کشف یک سیاره سنگی شبه زمینی که حتی در آن آب وجود داشت به کمک تلسکوپ جمیزوب است اما این تمام ماجرا نیست و قرار است طبق برنامه‌ریزی‌های ناسا تلسکوپTESS تا سال ۲۰۱۷ به بهره‌برداری رسیده تا بتواند انسان را در یافتن حیات فرازمینی بیشتر یاری دهد.
دلیل اصلی تاکید دانشمندان بر وجود حیات فرازمینی وجود میکروب و حتی موجودات آلی دیگر در شهاب‌سنگ‌ها است، همان طور که می‌دانیم میکروب ها خود موجودات زنده‌ای هستند که تنها در شرایط مساعد برای زندگی به حیات خود ادامه می‌دهند، حتی در بسیاری از شخانه‌های به دست آمده از این شهاب‌ها فسیل‌های بسیاری به دست آمده که نظریه وجود حیات در نقاط مختلف گیتی را به شدت تایید می‌کند.
با این اوصاف و تلاش محققان ناسا برای یافتن موجودات فضایی، احتمال رصد آنان در سال‌های آینده چندان دور از تصور نیست.

 

لینک های این خبر در سایت های دیگر:

این خبر در دیجیتانو

این خبر در سایت رسمی شبکه خبر (صدا و سیما)

 

فیلم اعلام این خبر در اخبار شبانگاهی شبکه 3 سیما

 

 http://www.aparat.com/v/j6QNK

 

نویسنده مطلب: حسین متولی

حسین متولی

پاسخ دهید

24 نظر

سحر  ۱۳۹۵/۰۲/۱۶ - ۱۱:۴۴:۲۷

سلامممممممم.........خیلی ممنون از وب سایت خوبتون که فوق العاده عالیه....واقعا متشکرم.... خوشحال میشم به منم سر بزنید

نام آوران  ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۲۰:۳۱:۳۰

تشکر سایتتونم عالیه.

راهیان هاست  ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۴:۵۷:۳۹

سلام خوب بود موفق

سحر خانم  ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۷:۳۸:۳۱

سلام موفق باشین دمتون گرم از این سایت خوب و بروزتون پیش منم بیاین

پرچم های سیاه شرق  ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۹:۱۷:۴۹

سلام عیدتون مبارک دوست داری جواب سوالات زیر را بدونی آیت‌الله بهجت برای زنده بودن امام زمان(عج) چه دلیلی آورده امام جعفر صادق علیه‌السلام چه سفارشی برای نیمه شعبان داره ۹۰ فایده دعا برای فرج امام زمان (عج) چیه بهترین هدیه به امام زمان (عجل الله) چی میتونه باشه آهنگ پیشواز همراه اول ویژه نیمه شعبان را داری؟ مولودی نیمه شعبان تو گوشیت پیدا میشه به ما یه سری بزن پرچم های سیاه شرق http://shargh.us

افزایش بازدید رایگان  ۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۲۲:۱۸:۴۸

شما میتوانید با استفاده از سامانه تبادل پاپ اپ زیپر اقدام به کسب بازدید واقعی رایگان نمایید روش کار سیستم به اینصورت است که شما کد مخصوص خود را پس از ثبت نام در سایت های خود قرار میدهید و به ازای باز شدن هر پاپ اپ ٣٠ ریال اعتبار دریافت می کنید و سپس می توانید از طریق خرید پاپ اپ هر آیپی را به قیمت ٣٠ ریال بخرید در اینصورت یعنی به ازای هر بازدیدکننده سایت شما یک بازدیدکننده از سایت سایر وبمستران برای شما ارسال می شود جهت اطلاعات بیشتر در سایت ما عضو شوید http://pop.zipr.ir

علی  ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۰۸:۲۵:۳۱

این ادم فضایی ها شخصیت های ساختگی هستند برای فریب مردم و دور کردن ذهن مردم از خدای واقعی و دین و معرفی خدایانی ساختگی که همان اجنه شیطانی که در راس آن ابلیس هست و همچنین دور کردن ذهن مردم از جنایاتی که اسراییل و آمریکا انجام میدهند و سفینه ها هم ساخته ی دست بشر هست اگر پرونده های محرمانه نازی ها در جنگ جهانی دوم را بخوانید متوجه خواهید شد انها اشیایی ای نورانی و کوچک درست کرده بودند و به سمت هواپیما های امریکایی میفرستادند تا حواس انها را پرت کنند همچنین سفینه هایی درست کرده بودند که بعد ها خیلی از این سفینه ها و تجهیزات پیشرفته را هنگام ورود روسیه به آلمان از بین بردند ولی دانشمندان آن ها که تخصص بالایی داشتند و اینها را ساخته بودند به آمریکا منتقل شدند و در انجا کار های خود را ادامه د

زینب  ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۲:۳۳:۰۳

مطمعنم موجودات فضایی وجود داره وااااای ینی میشه یه روزی ببینمشون

زینب  ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۲:۳۵:۲۹

خدا کنه زودتر کشف بشن

رضا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۰۳:۰۳:۰۳

من با دیدگاه علی موافقم چون تو مکزیک از چنین هواپیمایی حرف زدند.... و خدمه ای که لباس های نانو برتن داشتند. آمریکا، روسیه خیلی آخرش هستند. اما من بخاطر اتفاقی که سه بار برای خودم اتفاق افتاد که گفتم شاید تواهم زدم و چیزهای دیدم و شنیدم دیدگاه علی و اتفاق مکزیک منو سرگردون کرده

فرید  ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۱:۵۷:۳۳

ایا فرا زمینی ها وجود دارند یا خیر سوال بی خردانه هست چون که اتفاقا من فکر میکنم که اصلا ما که موجودات تا حدودی هوشمند خودمون چی هستیم ؟ ما آدم هستیم اما انسان معلوم نیست باشیم انسانی که خداوند در کتب مقدس ازش صحبت کرده بسیار معنوی تر می باشد ایا انسان کنونی که هم نوع خودش رو در ابعاد فاجعه امیز میکشد همون انسانی هست که در کتب مقدس یاد شده ؟ من فکر میکنم که اون چیزی بشر فکر میکنه نیست بنده مطالعات زیادی در این زمینه دارم و میدانم که دولتمردان واقعیت رو از زمان جنگ جهانی و رو ز های جنگ سرد متوجه شدند و این مهم ازمردم مخفی شد به دلیل خودکامگی و استفاده ابزاری و سیاسی برای فشار به ملت ها. حقیقت ماجرا به این شکل هست که مطابق با اسناد فاش شده توسط ویکیلیکس نه تنها این انسانها وجود دارند بلکه از

فرید  ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۱:۵۹:۴۴

از زمان های بسار قدیم به صورت مستقیم و غیر مستقیم در تحولات کره زمین ایفای نقش کرده اند این تمدن ها نه خاطر هوش بیشترشون بلکه به خاطر قدمت تمدنی که بعضا دارند بسیار پیشرفته تر از تمدن بشری زمین هستند که حدود 10000 سال قدمت دارد منظورم انسان ناندرتال هستش این باعث شد تا این تمدن ها به دلیل دانش فنی بسیار بالا توانستند آن بخش از مغز انسان را در کنترل خود در بیاورند که همانا جدیدترین تحول زیستی را تجربه کرده است آنها با کد گذاری ژنوم انسان و توالی آن توانستند ماتریس سه گانه ماه و خورشید و زمین را به وجود بیاورند و این کد گذاری را با حذف و دست کاری توسط نور که به مغز انسان راه پیدا میکند مفاهیم و محدودیت های خود را به انسان القا میکنند به خاطر همین کنترل های فوق پیشرفته هست که انسان نمی تواند

فرید  ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۲:۰۰:۴۳

از ضرفیت های نامحدود مغز خود استفاده کند این طبیعیست که بشر در این مرحله از تکامل، خود را در میان کل کیهان منحصر به فرد و تنها بداند و مطمعنا آینده نزدیک بسیار شگفت انگیز خواهد بود و بشر خود را در میان تمدن های بی شمار ناچیز میپندارد

trappist-1  ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۰۲:۵۴:۴۰

امکان وجود موجودات فضایی خیلیه توی قران هم ازش ذکر شده و ناسا امکان وجود اینها رو توی چن سیاره تازه کشف شده داده اما چیزایی که منو بیشتر شگقت زده میکنه پیداشدن سیارات جدیده که توی هر کدوم هزار تا چیزای جالب تر کشف میشه و همه و همه ی اینا قدرت و توانایی خدا رو نشون میده که هنوزم که هنوزه انسان نتونسته جهان هستی رو کامل کشف کنه و من فک میکنم جهان ما از اینی که تا الان کشف شده ۱۰۰۰ برابر بزرگ تره و قرار نیست که موجولات زنده این جهان هستی فقط موجودات زمینی باشن پس صددرصد امکان وجود موجودات فضایی هم هست که البته این نظریه منه

trappist-1  ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۰۲:۵۵:۱۸

امکان وجود موجودات فضایی خیلیه توی قران هم ازش ذکر شده و ناسا امکان وجود اینها رو توی چن سیاره تازه کشف شده داده اما چیزایی که منو بیشتر شگقت زده میکنه پیداشدن سیارات جدیده که توی هر کدوم هزار تا چیزای جالب تر کشف میشه و همه و همه ی اینا قدرت و توانایی خدا رو نشون میده که هنوزم که هنوزه انسان نتونسته جهان هستی رو کامل کشف کنه و من فک میکنم جهان ما از اینی که تا الان کشف شده ۱۰۰۰ برابر بزرگ تره و قرار نیست که موجولات زنده این جهان هستی فقط موجودات زمینی باشن پس صددرصد امکان وجود موجودات فضایی هم هست که البته این نظریه منه

amir  ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۶:۴۴:۲۴

در جواب آقای فرید: مواظب باش ناسا نیاد بدزدت... خدایی این حرف هایی که زدی منبع مشخصی داره یا از خودت در اوردی

(AMIRALI)  ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۶:۵۸:۵۳

میدونم که وجود دارن ولی از ما خیلی دورن . وهیچ جوری نمیشه اونارو دید مگر اینکه سرعت نور رو بدست بیاری بتونی تا میلیون ها سال نوری اونور تر سفر کنی و فضای میانه رو پشت سر بزارین در فضای میانه شما به یک خواب عمیق که میلیون ها سال در چند دقیقه فرو میروید و بعد که به سیاره مورد نظرتون برسین بیدار میشوید وحتی میتونید اون موجودات که نمیشناسیم رو ببینیم من فکر میکنم اونا از ما بسیار پیشرفته ترن.

Siamak  ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۲۳:۱۰:۲۸

ب نظر من ۱۰۰ در ۱۰۰ موجودات فضایی وجود دارند چون: شمار کل ستارگان موجود در جهان را هشتاد و پنج تریلیارد (۸۵۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰) برآورد کرده اند حال سوال اینجاست که هرکدام این ستارگان چند سیاره دارند !!!؟؟؟؟؟؟؟؟ سوالی که جوابی ندارد بی نهایت . پس قطعا در این دنیا تنها نیستیم. و من معتقدم ک سازمان ناسا همین الان هم با موجودات فضایی ملاقات میکنند و برای اینکه هیچ سودی براشون نداره به ماها نمیگنش ولی من متمعنم ک ناسا همین الان هم با موجودات فضایی ملاقات میکند چون: به تازگی دولت روسیه نیز به نوعی آمریکا را تهدید کرده است تا اطلاعات بیشتری در مورد حیات فرازمینی در اختیار عموم قرار دهد و اگر این کار را انجام ندهد خود دولت روسیه اقدام به افشاگری خواهد کرد. شما چی فکر میکنید؟

amirali  ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۰۱:۴۱:۰۲

61 سال نوری اون طرف تر در سیاره ای به نام آکوبورا عدد ۶۱۵۶ عدد۵۶ عدد سفر در زمان و سرعت نور.

hosssein  ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۲۳:۵۸:۲۱

Telegram, [۱۸.۰۳.۱۷ ۲۰:۳۳] ‏‏کد احراز هویت شما: 51836 ‏‏با این کد می‌توانید به حساب تلگرام خود‌تان وارد شوید. این کد استفاده دیگری ندارد و آن را در اختیار هیچکس قرار ندهید. ‏ ‏‏درصورتى که این درخواست توسط شما صورت نگرفته و قصد فعال‌سازی تلگرام خود بر روی دستگاه (گوشی، تبلت، کامپیوتر) دیگری را نداشته‌اید، این پیام را نادیده بگیرید. ‎Your login code: 51836 This code can be used to log in to your Telegram account. We never ask it for anything else. Do not give it to anyone! If you didn't request this code by trying to log in on another device, simply ignore this message. hossein olomi, [۱۸.۰۳.۱۷ ۲۰:۳۵] درخاست جزیات را دارم Telegram, [۱۸.۰۳.۱۷ ۲۰:۳۶] ‏‏کد احراز هویت شم

hosssein  ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۲۳:۵۹:۳۳

Telegram, [۱۸.۰۳.۱۷ ۲۰:۳۳] ‏‏کد احراز هویت شما: 51836Telegram, [۱۸.۰۳.۱۷ ۲۰:۳۳] ‏‏کد احراز هویت شما: 51836 ‏‏با این کد می‌توانید به حساب تلگرام خود‌تان وارد شوید. این کد استفاده دیگری ندارد و آن را در اختیار هیچکس قرار ندهید. ‏ ‏‏درصورتى که این درخواست توسط شما صورت نگرفته و قصد فعال‌سازی تلگرام خود بر روی دستگاه (گوشی، تبلت، کامپیوتر) دیگری را نداشته‌اید، این پیام را نادیده بگیرید. ‎Your login code: 51836 This code can be used to log in to your Telegram account. We never ask it for anything else. Do not give it to anyone! If you didn't request this code by trying to log in on another device, simply ignore this message. hossein olomi, [۱۸.۰۳.۱۷ ۲۰:۳۵] درخاست جزیات را

hosssein  ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۰۰:۰۱:۲۸

Telegram, [۱۸.۰۳.۱۷ ۲۰:۳۳] ‏‏کد احراز هویت شما: 51836Telegram, [۱۸.۰۳.۱۷ ۲۰:۳۳] ‏‏کد احراز هویت شما: 51836 ‏‏با این کد می‌توانید به حساب تلگرام خود‌تان وارد شوید. این کد استفاده دیگری ندارد و آن را در اختیار هیچکس قرار ندهید. ‏ ‏‏درصورتى که این درخواست توسط شما صورت نگرفته و قصد فعال‌سازی تلگرام خود بر روی دستگاه (گوشی، تبلت، کامپیوتر) دیگری را نداشته‌اید، این پیام را نادیده بگیرید. ‎Your login code: 51836 This code can be used to log in to your Telegram account. We never ask it for anything else. Do not give it to anyone! If you didn't request this code by trying to log in on another device, simply ignore this message. hossein olomi, [۱۸.۰۳.۱۷ ۲۰:۳۵] درخاست جزیات را

ماهان  ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۵:۴۳:۵۶

اگه اینجوری باشه منم میرم تو گوگل مینوسیوم سیاره زمین ب ماه برخورد میکنه در 7 سال دیگه.

nima  ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۵:۱۳:۰۸

دروغی بیش نیست ناسا برا اینکه قدرت خودشو نشون بده از این اراجیف بار میکنه