مدارک ملاقات بیگانگان با زمین و کدهای باستانی توسط محقق روسی در کتابخانه واتیکان کشف شد.

مدارک ملاقات بیگانگان با زمین و کدهای باستانی توسط محقق روسی در کتابخانه واتیکان کشف شد.

بیگانگان باستان

دانشمند روسی پروفسور گریک ماوکیویچ لادویگ پژوهشگر در زمینه زبانهای باستانی،که زمانی زندانی گولاگ نیز بوده است (اداره کل اردوگاه‌های کار و اصلاح که سرواژه آن به زبان روسی واژه (گولاگ) را تشکیل می‌داد، نام نهادی بود که اردوگاه‌های کار اجباری در نواحی دور افتاده اتحاد جماهیر شوروی از قبیل سرزمین سردسیر و یخبندان سیبری و استپ‌های قزاقستان، بیابان‌های ترکمنستان را در زمان حکومت ژوزف استالین اداره می‌کرد. محکومین سیاسی که حدود یک دهم شهروندان شوروی شامل محکومین عادی و سیاسیون در اردوگاه‌های کار اجباری به سر بردند، درزمان استالین سه چهارم افسران و تمام پیشکسوتان کمونیست و یاران لنین بجز خود استالین محاکمه و بجرم خیانت اعدام شدند یا با یک درجه تخفیف محکوم به کار اجباری در گولاگ شدند منبع ویکیپدیا) کدهای باستانی را در کتابخانه واتیکان در قرن بیستم یافت که دلیل سفر موجودات بیگانه در زمان های گذشته به زمین بوده است. او فردی آزادفکر (آزاد فکر کسی که دارای فکر آزاد و به مذهب کاری ندارد)او شخصیت قوی داشت که در زیر فشارها نیز اسرار را بازگو می کرد . ولادیمر کوچرایانت در سال 1960 دانش آموز او بود اما در این چند سال اخیر دانش استاد خود و مطالبی که در موردش کار کرده رایافته است. اما او هنوز قسمت اعظم مطالبی که استادش در مورد آن کار می کرده را نیافته است. و این یک راز است که پروفسور لادویگ چه مقدار از این اسرار را داشته است.

دکتر لادویگ و همکارش در طی اقامتشان در کتابخانه واتیکان با استفاده از نسخه خطی بسیار اعجاب انگیز  در مورد پدیده‌ی یوفو و نظریه فضانوردان باستانی تحقیق کرده بودند که مطالب را در مقاله ساورشنو سکرتو (Sovershenno Sekretno article)می خوانیم.او در آن کتابخانه در مورد ماورای عالم خاکی در عهد عتیق خوانده بود سپس او در مورد تمدن مایاها تحقیق کرده و سمبل های کشتی پرنده و سایت های فضایی را ترجمه و تفسیر نموده بود بعلاوه در این کتابخانه پروفسور لادویگ نسخه خطی حاوی علم کیمیاگری و کد های باستانی را یافته بود او از این نسخ فتوکپی گرفته ودر کلاس به شاگردانش نیز نشان داده بود این نوشته ها شامل اطلاعاتی حیات ماورایی که به زمین آمده بودند همچنین شامل سرمنشا اسطوره های باستانی نقشه های حیات ماورایی بود.پروفسور لادویگ در مورد آتشی که تمدن باستانی را نابود کرده و همچنین عکس هایی از سنگر های نظامی در بابل قدیم که بادرجه حرارت بالا احتمالا انفجار اتمی ازبین رفته اند  برای دانش آموزان خود توضیح داده است.پروفسور لادویگ به تمدن سومر علاقه ای زیاد داشته و همچنین در مورد آن تحقیقات بیشماری کرده بود او مفاهیم سری اهرام مصر را توضیح داده و معتقد بوده که این اهرام نوعی ماشین انرژی می باشند و همچنین در مورد کابالا نیز اطلاعاتی داشته است . او در سال 1973 از دنیا رفت.

 

بیگانگان باستان

 

 

عکس سمت چپ و وسط پروفسور لادویگ  در گولاگ عکس سمت راست پروفسور لادویگ در  سال1970

http://ufosightingshotspot.blogspot.com

منبع: www.ufolove.org

 

نویسنده مطلب: حسین متولی

حسین متولی

پاسخ دهید

2 نظر

پارسوآ  ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۰۱:۵۴:۰۸

این یارو فراماسونه...

hosssein  ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۰۰:۲۲:۵۹

Telegram, [۱۸.۰۳.۱۷ ۲۰:۳۳] ‏‏کد احراز هویت شما: 51836 ‏‏با این کد می‌توانید به حساب تلگرام خود‌تان وارد شوید. این کد استفاده دیگری ندارد و آن را در اختیار هیچکس قرار ندهید. ‏ ‏‏درصورتى که این درخواست توسط شما صورت نگرفته و قصد فعال‌سازی تلگرام خود بر روی دستگاه (گوشی، تبلت، کامپیوتر) دیگری را نداشته‌اید، این پیام را نادیده بگیرید. ‎Your login code: 51836 This code can be used to log in to your Telegram account. We never ask it for anything else. Do not give it to anyone! If you didn't request this code by trying to log in on another device, simply ignore this message. hossein olomi, [۱۸.۰۳.۱۷ ۲۰:۳۵] درخاست جزیات را دارم Telegram, [۱۸.۰۳.۱۷ ۲۰:۳۶] ‏‏کد احراز هویت شم