آیا موجودی فضایی برای دولت آمریکا کار می‌کرد؟

آیا موجودی فضایی برای دولت آمریکا کار می‌کرد؟

گفته می‌شود فردی که در جلوی تصویر دیده می‌شود «والیانت تور» است، بیگانه‌ی فضایی خیرخواهی که برای دولت آمریکا کار ‌می‌کرد. این تصویر توسط «فیل اشنایدر» ارائه شده است، فردی که در نمایشگاه آماده‌سازی سال ۱۹۹۵ادعا کرد که این موجود فضایی را زمانی که در مأموریت‌های سری برای دولت آمریکا کار می‌کرد، ملاقات کرده است.

 

ufosecret

 

برخی به او لقب افشاگر یواف‌او را داده‌ و برخی او را مورد تمسخر قرار داده‌اند. گذشته از اینکه حق با کدام طرف است، «فیل اشنایدر» کسی بود که با ادعاهای خود در مورد موجودات فضایی، بحث‌های بسیاری را برانگیخت؛ به‌ویژه آنچه که او در مورد فردی‌ با نام «والیانت تور» گفت.

والیانت تور ظاهری شبیه انسان داشت، ولی با این‌حال دارای یک سری تفاوت‌های فیزیولیژیکی بود و چنین ادعا می‌شد که از زهره آمده است. او برای مدتی در دهه‌ی ۱۹۵۰ برای دولت آمریکا کار کرد. حداقل این داستانی است که توسط فیل اشنایدر نقل شده است؛ زمین‌شناس و مهندسی که گفته می‌شود دارای صلاحیت درجه یک در پروژه‌های سری دولت آمریکا بوده است. او در ساخت پایگاه‌های نظامی زیرزمینی همکاری داشت و در منطقه‌ی معروف به پایگاه ۵۱ کار کرد.

افراد کمی از ارتش هستند که به وضوح همانند اشنایدر در مورد موجودات فضایی صحبت کرده‌اند. همه‌ی آنان مورد تمسخر واقع شده‌اند. با وجود این افرادی هستند که پس از تماشای ویدئوی اشنایدر، به گفته‌های او باور کرده‌اند، مانند «گوردون داف» سردبیر ارشد «وترنز تودی» که به او لقب «افشاگر یواف‌او» را داده است.

در ۱۷ ژانویه‌ی ۱۹۹۶ پیکر بی‌جان اشنایدر در شرایط مشکوکی در آپارتمان متعلق به او پیدا شد. بسیاری معتقد بودند که او به قتل رسید درحالی‌که عامل مرگ، خودکشی اعلام شد.

اشنایدر گفت که او تور را ملاقات کرده است و در واقع او تنها کسی نیست که چنین ادعای عجیبی کرده است. دکتر «فرانک استرنجز» در کتاب خود با نام «بیگانه‌ای در پنتاگون»، در مورد به‌ا‌صطلاح ملاقات خود با تور صحبت کرده است.

اشنایدر در طول سخنرانی خود در نمایشگاه آماده‌سازی در سال ۱۹۹۵، تصویری از مردی که تور می‌نامید نشان داد. این عکس در سال ۱۹۴۳ گرفته شده بود. اشنایدر گفت که تور از سال ۱۹۳۷ برای دولت آمریکا کار می‌کرده است. تور دارای شش انگشت در هر دست، قلبی با اندازه‌ی بزرگ، شش عظیم و خون حاوی اکسید مس همانند اختاپوس و آی‌کیوی خارج از حد معمول (در حد ۱۲۰۰ تخمین زده می‌شد) بود و قادر بود به‌طور روان به ۱۰۰ زبان صحبت کند (این شامل زبان‌های موجودات فضایی نیز بود). او همچنین می‌گفت که دارای طول عمر ۴۹۰ سال است.

به گفته‌ی دکتر «استرنجز» تور دارای ۱.۸۸ متر قد و ۸۴ کیلوگرم وزن با موهای موج‌دار خرمایی رنگ و چشمان قهوه‌ای بود. دکتر استرنجز گفت که هر دو رئیس جمهور «دوایت آیزنهاور» و «ریچارد نیکسون» تور را ملاقات کرده‌اند. «تریموتی گود» مشاور سابق کاخ سفید که در مورد دانش خود از موجودات فضایی سکوت نکرده است، نیز گفت که آیزنهاور با موجودات فضایی ملاقات کرده بود.

 

منابع: http://persian.epochtimes.com/  - www.ufolove.org

 

 

نویسنده مطلب: حسین متولی

حسین متولی

پاسخ دهید

2 نظر

Quiana  ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۰۲:۰۸:۲۱

IJWTS wow! Why can't I think of thngis like that?

Marilee  ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۰۴:۴۲:۵۱

I love reading these articles because they're short but infemrativo.