اطلاعات اسنودن در مورد اثبات رابطه‌ آمریکا و هیتلر با آدم فضایی ها روسیه را گیج کرده است.

اطلاعات اسنودن در مورد اثبات رابطه‌ آمریکا و هیتلر با آدم فضایی ها روسیه را گیج کرده است.

 

تهران (FNA)- برخی رسانه‌های خبری گفته‌اند؛ کارمند اسبق آژانس امنیت ملی آمریکا (NSA)‌ اطلاعاتی را افشا کرده است که شامل اسناد غیر قابل انکاری مبنی بر تعیین سیاست خارجی و داخلی آمریکا توسط دستور کاری از آدم فضایی‌ها و یا فرازمینی‌ها دست کم از سال 1945 می‌باشد.

به نقل از  Whatdoesitmean.com  ؛ گزارش بسیار عالی سرویس امنیتی فدرال (FSB)  در مورد حدود دو میلیون رازهای امنیتی طبقه‌بندی شده‌ی دقیق از وزارت دفاع آمریکا (DOD) که آژانس امنیت ملی آمریکا (NSA) و سرویس امنیتی مرکزی(CSS‌) را راه اندازی‌ کرده است، بدست آمده‌است.

این گزارش توسط ادوارد اسنودن، آمریکایی دور از وطن منتشر شده است که شامل اسناد غیر قابل انکاری است که نشان می‌دهد دستور کار آدم فضایی‌ها یا فرازمینی‌ها سیاست داخلی و خارجی آمریکا را دست کم از سال 1945 تعیین می‌کند.

ادوارد اسنودن یک متخصص کامپوتر است، کارمند اسبق آژانس جاسوسی مرکزی (CIA) و کارمند اسبق (NSA/CSS) و کسی است که این اطلاعات بایگانی شده را در اواخر 2012 برای بسیاری از رسانه‌ها افشا کرد و پس از معرفی به عنوان تحت تعقیب ترین فرد روی زمین در سال 2013 توسط دولت اوباما پناهندگی موقت روسیه را پذیرفت.

همچنین این گزارش FSB نشان می‌دهد که اسنودن با ایمیلی با موضوع ” من و بقیه چیزهایی داریم که میتواند مورد توجه شما باشد.؟.؟.؟” با روزنامه‌نگاران و وبلاگ‌داران مطرح آمریکایی و نویسنده گلن گرینوالد ارتباط بر قرار کرده‌بود.

به زبان خود اسنودن این گزارش ادامه خواهد داشت، او دلیل دست یابی و افشای این اطلاعات را تشریح کرد و به او در مورد دو دولت مردی که یکی در انتخابات پیروز شده و دیگری دولت پشت پرده را اداره میکند هشدار داد.

در کنار هشدارهایی که اسنودن و گروهش در مورد سردمدار این دولت مخفی داد، کارشناس FSB در گزارشش از تصدیق آن موضوع در آخر هفته‌ی گذشته توسط وزیر دفاع سابق کانادایی پل هیلر یعنی کسی که به او توسط سرویس اطلاعاتی روسیه اجازه‌ی دست یابی به تمام اطلاعات اسنودن داده شد، خبر داد.

اگرچه متن دقیق تشکر وزیر دفاع هیلر از اطلاعات اسنودن در FSB هنوز بایگانیست، اما مدتی بعد از مصاحبه‌ی الکترونیکی شدیدش با FSB ، به او اجازه‌ی حضور در برنامه‌ی روسی جدید SophieCo در دو هفته‌ی گذشته داده شد. در آن جا بود که او اقرار کرد که فضایی‌ها برای هزاران سال است که از سیاره‌ی ما دیدن می‌کنند و انواع گوناگون فرازمینی‌ها مثل  قد بلندان سفید پوست که با نیروی هوایی آمریکا در نوادا همکاری می‌کنند را توصیف کرد.

در بسیاری از افشاگریهای ناگهانی … ، بیشترین نگرانی مراجع قدرت روسیه مربوط می‌شود به اطلاعات اسنودن در مورد قد بلندان سفید  ( که همانطور که گفته شد قبلا توسط وزیر دفاع هیلر افشا شده‌بود) که اینها همان فرازمینی‌هایی هستند که در دهه‌ی 1930 به طور دقیق و عالی آلمان نازی را ایجاد کردند.

در یکی از بیشمار رئوس مطالب این گزارش … نشان داده شده است که با کمک این فضایی‌ها در اواخر 1930 وقتی که آلمان نازی فقط 75 زیر دریایی داشت، در طول چهار سال جنگ جهانی دوم 1163 زیر دریایی فوق تکلنوژیکی مدرن در کارگاه‌های کشتی سازی‌اش ساخت و حتی آنها را بکار برد.

در گزارش آمده است اطلاعات اسنودن همچنین دیدار قد بلندان سفید  را با رییس جمهور وقت آمریکا دوایت دی.آیزنهاور را تائید میکند و از آن زمان بود که رژیم مخفی که به طور پیوسته در آمریکا حکم رانی میکند تاسیس شد.

نگران کننده‌تر، هشدار گزارش FSB در مورد دستور کار قد بلندان سفید پوست  ‌است که توسط رژیم مخفی برای حکم رانی  مکالمات آمریکا برای کنترل سیستم سرویس الکترونیکی با قصد پنهان کردن هر گونه اطلاعات حقیقی در مورد وجودشان روی زمین بکار می‌رود. همانطور که در اطلاعات اسنودن آمده‌است، هدف نهایی آن‌ها شبیه سازی کلی و حکم‌رانی به جهان است.

آنچه که برای FSB در مورد تائیدات این گزارش مجهول است، کسانی هستند که هنوز در دولت آمریکا از اسنودن پشتیبانی می‌کنند، اما کسی که نوشته‌های کارشناسان اطلاعات روسیه را پیش میکشد اشتباه نمی‌کند و نشان از تحولی عظیم بر سر قدرت در مقابل این دولت مخفی به سرکردگی اوباما توسط  نیروهای ناشناخته  در جریان است.

ترسناک‌ترین موضوع برای سیاست گذاران و سردمداران روسیه شامل قسمتی از این گزارش است که اگر آن‌ها توسط اوباما با  قدبلندان سفید پوست  دولت مخفی در بیافتند آنگاه خود را با قدرت‌های دیگر فرازمینی تطبیق داده‌اند.

 

منبع: www.ufolove.org

 

نویسنده مطلب: حسین متولی

حسین متولی

پاسخ دهید

69 نظر

فضل هیله من   ۱۳۹۲/۱۲/۲۲ - ۱۵:۴۰:۰۷

سلام تقدیم می دارم: بعد از مطالعة مطلب در بارۀ افشاگری معلومات ادوارسنودن در باره فرازمینیها اکنون به این نتیجه رسیدم که بدون شک پدیدۀ بشقابهاى پرنده واقعا وجود دارد و سنودن اولین کسى است که ازاین راز پرده بردارى مى کند. تشکر از پخش معلومات مفید تان راجع به پدیدۀ بشقابهاى پرنده.

حسین متولی (hossein98)  ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۲۰:۲۸:۳۲

با تشکر از نظرت خوبتون. البته بجز این اسناد اسنودن مدارک دیگری برای وجود این پدیده ها و بشقاب پرنده ها وجود دارد.

مجیدصالحی  ۱۳۹۳/۰۲/۰۶ - ۲۲:۳۶:۵۰

سلام-آقا بنده درباره کهکشان راه شیری تحقیقات زیادی انجام دادم اینکه فاصله سیاره ما تا لبه انتهایی از کهکشان راه شیری 100هزار سال نوری است و اینکه طبق گفته های دانشمندان خودشون(غربی ها) تا الان که سال2014 هستش هیچ سیاره ای تو کهکشان ما وجود نداره که موجود زنده بتونه توش زندگی کنه(قابل حیات باشه) بنده اینو مطمئنم که اگه بخواد موجود فضایی هم وجود داشته باشه بایستی خارج از کهکشان ماباید باشند دوم اینکه بنده چند تا حدیث از امیرالمومنین که علم مالم دستشون هست (همون کسی که فرمود من راههای آسمان را از راههای زمین بهتر می شناسم)خوندم که ایشون فرمودند موجودات دیگری غیر از ما آدم ها وجود دارند که مثل ما دارای شهرهایی هستند و مانند ما هم زندگی میکنند یعنی غذا میخورند میخوابند تولیدمثل دارند و... میخواس

حسین متولی (hossein98)  ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۲۰:۲۸:۳۲

نظر شما به طور کامل نیومده.. ادامه اون رو لطفا به صورت یک نظر جداگانه برای ما بفرستید..

پویاصالحیان  ۱۳۹۳/۰۴/۲۴ - ۱۹:۵۹:۴۹

سلام.من با نظر مجیدصالحی کاملا مخالفم دانشمندان تازگیا در مریخ و ماه آب پیدا کردند و گفتند این آب یعنی حیات قابل زندگی برای موجودات دیگری پس میشه گفت بعضی سیارات نزدیک به ما کشف نشدن ولی مطئنا موجودات فضایی وجود دارن!!

حسین متولی (hossein98)  ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۲۰:۲۸:۳۲

خب اره درسته ... موجودات فضایی که شبیه انسانها باشن هم به نظر من قطعا وجود دارن... حیات هم در اکثر سیارات وجود داره اما محیط لازم برای رشد موجودات شبیه زمین وجود نداره و اینو باید پذیرفت..

علی رضا  ۱۳۹۴/۰۱/۰۲ - ۲۱:۲۱:۰۸

من با نظر مدیر کاملا موافقم موجودات فضایی وجود دارند هم در نوع هوشمند ومیکروبی

حسین متولی (hossein98)  ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۲۰:۲۸:۳۲

ممنونم... بله در مورد وجودشون تقریبا توافق وجود داره ولی اینکه تا چه حد میشناسیمشون و اینکه با ما در ارتباط بودن بحثه

ف.فرهادی  ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۲۲:۵۶:۴۲

سلام من به موجوداتی ادعای وجودشون هست اعتقاددارم حتی درسال1359 من روگرفتن وروم ازمایشاتی انجام دادن که ازاون شب به بعدهرشب کابوس ورویامیبینم وتوی خواب فریادهای وحشتناکی میکشم ولی اینکه او

حسین متولی (hossein98)  ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۲۰:۲۸:۳۲

خیلی جالبه داستانتون رو در صورت تمایل با تمام جزییات برامون ارسال کنید تا بررسی کنیم.... سپاس

marzie  ۱۳۹۴/۰۳/۱۴ - ۱۵:۳۶:۴۲

سلام. دوستی در مورد حدیث حضرت علی در مورد موجوداتی غیر از بشر گفته بودن. میشه سندی برای اثباتش معرفی کنین؟ مقالاتی وجود داره که بیان میکنه امکانش خیلی زیاذ هست که یوفو ها و ادم فضایی ها ایندگان نسل بشر هستند ک تونستن ب گذشته سفر کنن... من کلا گیج شدم عده ای هم میگن که یوفو ها توهمات ساخته ی ذهن سازمان های جاسوسی امربکاست تا با ایجاد ترس بین مرده به اهدافشون برسن میشه مقاله ای کاملا مستند در مورد این موجودات ب من معرفی کنین؟؟؟ تا حلا هر چی خوندیم و شندیم خاطره بوده و داستان که عده ای ادعا کردن براشون اتفاق افتاده بدون هیج سندی من دنبال اطلاع مستند و کاملا واقعیم نه ی سری تخیلات و داستان های فانتزی ممنون از سایتتون لطفا کمکم کنین

حسین متولی (hossein98)  ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۲۰:۲۸:۳۲

بله اسنادی وجود داره که رسمیه اگرچه بحث خیلی زیاده چون اصلا این مسئله رو هیچ کشوری تایید نمیکنه اما اسنادی هست از وجودشون.. در سایت هم موجوده

مجید  ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۱۶:۳۳

من مجید 22سال از کازرون من در سن 17 سالگی اونا رو دیدم .شب بود داشتم در کوچه ها به سمت مسجد محل میرفتم کوچه تنگ با چوب سیم های چوبی در حال گذر بودم که دقیق زیر یکی از چوب سیم ها بودم که موتوجه شدم نور چراغ چوب سیم کم وزیاد میشود بعد کنجکاو شدم وسرم را بالا کردم یک سفینه دیدم هم رنگ چراغ چوب سیم در ارتفاع دو کیلو متری زمین نا گهان مغزم از کار افتاد ومثل انسان های معلول اب از دهانم جاری شد موتوجه شدم دارند منرو انتخاب میکنند ولی در همان لحظه یک سفینه دیگر دیدم به همان شکل که نزدیک میشد ولی ناگهان ان دو باهم سرعت گرفتند واز بالای سر من دور شدن ولی من رو نبردند .از ان زمان مغز من بیشتر فعالیت کرد وخود به خود اطلاعات زیادی تولید کرد کم کم شدم مثل یک دانشمند ولی هیچ وقت خودمو نشون ندادم تا شاید د

حسین متولی (hossein98)  ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۲۰:۲۸:۳۲

موفق باشید...

erfan  ۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۲۳:۵۸:۱۹

اقایون و خانوما من به موجودات فضایی اعتقاد دارم اطلاعات زیادی راجبشون دارم یکی از دوستان گفته بود یک مستند واقعی میخوام به شما مستند غریبه های باستان رو پیشنهاد میکنم راجب وجود موجودات فضایی در هزاران سال پیش که با ما ملاقات کردن تازه چند وقط پیش رفته بودیم خونه فامیل دورمون شب بود تو حیاط خوابیده بودیم مردا تو حیاط زنا تو خونه خلاصه موقع شب دوتا شی عجیب دیدم که نورشون به صورت دایره ای میچرخید با سرعت زیادی حرکت میکردنند که یک هو غیب شدند حتی دوستمم هم اون موقع بیدار بود و دید خیلی باحال بود کم مونده بود سکته کنم

حسین متولی (hossein98)  ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۲۰:۲۸:۳۲

ممنونم ازتون بله تقریبا من هم همه این مستند ها رو دیدم .. اما در مورد چیزی که دیدین نمیتونم قضاوت کنم .. اما احتمال وجود هواپیماهی شناسایی و یا بالن های هواشناسی رو هم بدید و اگه همخوانی نداشت به همراه اطلاعات کاملتر برام بفرستید ممنون

erfan  ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۱۵:۰۳:۳۰

نه دادا اون شهری که من میگم اصلا بالن هوا شناسی نداره تازه بعد اونا یک هواپیما هم رد شد صدای زیادی داشت اما اونا اصلا صدا نداشتن تازه یک دوربین خیلی خوب داشتم نگاه کردم کاملا دایره شکل بودن و همش دور میزد بعدش تو همون سرجاشون هردوتا باهم غیبشون زد

حسین متولی (hossein98)  ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۲۰:۲۸:۳۲

اها خب خوبه ... شرح کاملتری رو در حادثه به صورت کامل با اطلاعات دقیق بفرستید تا بررسی بشه .. ممنون

erfan  ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۱۵:۱۵:۱۳

نه دادا اون شهری که من میگم اصلا بالن هوا شناسی نداره تازه بعدش یک هواپیما هم رد شد صدای زیادی داشت اما اون صفینه ها اصلا صدا نداشتن تازه یک دوربین خیلی خوب داشتم نگاه کردم کاملا دایره شکل بودن و همش دور میزد بعدش تو همون سرجاشون هردوتا باهم غیبشون زد

mehrshad  ۱۳۹۵/۰۱/۲۰ - ۱۴:۲۵:۱۱

اقا من تحقیق کردم و یچیزی میخام بگم ک قضاوت باخودتونه حتما شنیدید ک موجودات بیگانه در گذشته ای خیلی دور رو زمین اومدن و این اثبات شده من مبگم زمانی ک انسانهای اولیه یعنی همون میمونها وجود داشنتد بیگانه ها روی زمین اومدن وبا میمونها تولید مثل کرد و موجودی تکمیل شده به نام انسان رو به وجود اوردن این نظریرو شاید از نظر دینی رد کنید ولی الان علمه ک همه چیو ثابت میکنه با این نظریه یعنی ما از نسل موجودات بیگانه هستیم

حسین متولی (hossein98)  ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۲۰:۲۸:۳۲

این مساله از دیدگاه برخی یوفولوژیست ها مطرح شده قبلا .. قدرت تخیل و تفکر انسان خیلی زیاده و میشه هر چیزی رو با اون ساخت .... دلیل قانع کننده ای برای این موضوع وجود نداره ... موفق باشید

Ahmad  ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۰۵:۵۱:۵۶

سلام خدمت همه ی عزیزان. به هیچ وجه هیچ گونه موجود فرازمینی و بشقاب پرنده و یوفو وجود نداره. به بطور خلاصه هیچ گونه موجود فرازمینی تا الان پیدا و دیده نشده. این رو خود سازمان ناسا اعلام کرده و این به نظر من بازی آمریکایی ها برای سرگرم کردن مردم هست.

حسین متولی (hossein98)  ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۲۰:۲۸:۳۲

خب نمیتونم با این قاطعیت قبول کنم ... ناسا هم اخیرا تلویحا از وجود این موجودات خبر داده و زمینه رو برای ملاقات اماده کرده .. با وجود مدارک و اسناد موجود نمیشه به قطعیت گفت که اونها وجود ندارن...

حامد  ۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۰۹:۴۹:۱۲

هیلاری کلینتون گفته بود اگه تو انتخابات رئیس جمهوری امریکا پیروز بشه در مورد ارتباط با آدم فضایی ها اطلاعات میده. پس دوستاران این سایت دعا کنین هیلاری کلینتون برنده بشه.

احمدرضا  ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۴:۳۵:۲۰

اگه سیر تکامل سنگواره های جمجمه انسان رو نگاه کنیم میبینیم به مرور مغز انسان بزرگ میشه و چانه کوچیک میشه... اما از یه جایی به بعد بزرگ شدن جمجمه متوقف میشه و هنوز متوقفه...چون یه چیزی محدودش کرده و اونم کانال زایمانه و بر این اساس جنینی که جمجمه اش بزرگ باشه محکوم به بدنیا نیومدنه البته به لطف سزارین الان دیگه باید این محدودیت متوقف شده باشه خب حالا اگه با یه جستجو ساده تو اینترنت آینده تکامل بشر رو ببینیم دقیقا نه ولی 80% میشه همون چیزی که ما در مورد نژاد خاکستری میدونیم.چون با وجود غذاهای مقوی چانه بشر رو به کوچیک شدن میره جمجمه بشر بخاطر استفاده بیشتر از مغز به مرور بزرگ میشه ... انگشت کوچیکم چون زیاد ازش استفاده نمیشه رو به کوچیک شدن رفته و ادامه پیدا میکنه.قد و جثه انسان بخاطر استفاده

احمدرضا  ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۴:۳۶:۲۹

قد و جثه انسان بخاطر استفاده از تکنولوژی رو به کوچیک شدن میره...این خاکستری ها بدون شک از نژاد خو ما هستن... طبق قانون نسبیت انیشتین و وجود قانون رابطه علت و معلولی و پارادوکس پدربزرگ حداقل تو کیهان ما با این قوانین فیزیکی سفر به گذشته غیر ممکن بنظر میاد.پس نتیجه میگیریم که خاکستری ها از یه جایی از ما جدا شدن...و جایی بودن که جاذبه اش از زمین کمتر بوده و گذر زمان توش سریع تر از زمین...چون به این سرعت سیر تکاملی رو طی کردن. همچنین جایی بودن که نور کم بوده چون پوست رنگ پریده و چشم بزرگ دارن...حالا چطور به اونجایی که ازش اومدن منتقل شدن و توسط چه کسانی یا چه چیزی منتقل شدن.....الله اعلم..! البته این فقط نظر منه...حداقل طوری که من با توجه به اطلاعاتی که دارم نتیجه گرفتم.کاش میشد بفهمی دقیقا چه

حسین متولی (hossein98)  ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۲۰:۲۸:۳۲

بله تحلیل قشنگی بود... خودم هم تا حدودی با این نظر موافقم ... بهتره صبر کرد تا دید چه مدارکی افشا میشن تا بیشتر ازین موجودات بدونیم..

arvin  ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۰۱:۱۵:۴۴

دمت گرم آقا احمدرضا،وقتی ی بحث علمی وهمینطور منطقی باشه آدم از خوندنش لذت میبره البته علاوه بر استفاده علمی ...بازم دمت گرم ،اگه میشه بازم از اطلاعات پربارت مارو مستفیض کن ،موفق باشی و دمت داغ داغ دادا...

رضا  ۱۳۹۵/۰۵/۲۰ - ۱۵:۱۴:۳۶

و در جهت حفظ این منبع خودشکوفای ژنتیکی خواهند کوشید !! درضمن یادتون باشه اگه بخواهند تغییری ایجاد کنند به علت علم بالایی که دارند ما توانایی درک اون رو نداریم !! ونتیجه در جهش های ژنتیکی احتمالی مشخص می شه ، پس چه بهتره که ما بصورت خود خواسته ژنتیکمون رو بهبود بدیم تا نسل بعدی با حداقل آی کیو دویست باشه یعنی همه نابغه باشن وهمه از ایمپلنت های مغز که مموری جانبی محسوب میشه استفاده کنیم تا قبل قبل از جهت گیری توسط اونها خودمون رو بهبود ببخشم .

Payman  ۱۳۹۵/۰۵/۲۰ - ۱۵:۵۷:۴۳

اولاً امکان نداره که حضرت علی همچین حرفی زده باشه که موجودات دیگه در سیارات دیگه وجود دارند!!! اونموقع که حتی میگفتن زمین مستطیل شکله چه برسه که اینو بگن! دوماً همچین چیزی رو اگه قبول داشته باشید پس باید تو اعتقادات دینیتون شک کنید چون باهم در تضادن

یهروز  ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۲۱:۵۱:۱۰

وجودموجودات فضایی هنوزدرهاله ای از ابهام است امادرمورد گزارش اسنودن وتردیدکارشناسان روسی درتایید آن چندمطلب مهم وجود دارد؛ 1- روسیه ازنظرصنایع موشکی وهوافضادرسطح پیشرفته تری ازآمریکاقراردارد،ولی اگراین موجودات واقعابا دولت آمریکا مرتبط باشندبایستی آمریکا درسطح بالاتری باشد. 2- دوما دخالت ایت موجودات درزندگی بشر به صورت مخفیانه بایستی تاثیرات بیشتروبارزتری درزندگی انسانها داشته باشداما ازبسیاری جهات این تاثیر به چشم نمی آید 3- همچنین وجوداین مخلوقات منافاتی با اعتقادات دینی ما نداردچون همانطور که خداوندقبل ازنسل انسان فعلی انسان های دیگری درزمین آفریده ممکن است موجودات دیگری همانند انسان درسیارات دیگر آفریدئه است. 4- ازبعد دیگر مطرح کردن این گزارشات می تواندباعث ایجاد وجهه برای آمریکایی ه

فرید  ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۳:۳۴:۳۲

پدرم میگفت پدر پدربزرگش بهش یک روز گفته در سال های اینده که ما نیستیم اهن در هوا پرواز خواهد کرد این ها همان هواپیما ها هستن و من امروز به شما خواهم گفت در اینده ای نزدیک که شاید من و هم نسل های من باشیم یا نباشیم ادم های آن روز شاهد این خواهند بود که نه تنها در این جهان تنها نیستن بلکه یک جزء بسیار کوچک از میلیاردها تمدن در جایجای کهکشان خودی و فرا تر از مرزهای راه شیری خواهند بود تمدن هایی که هوششون ازما کمتر هست اما قدمت میلیون ساله دارند وبه حسب همین قدمت بسیار پیشرفته تر از بشر چند هزار ساله نو پا هستند برگرفته از الایا

Nana  ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۲:۰۴:۰۷

با سلام. حدود 5سال پیش بنده در سفر خود به روستایی نزدیک شهر مرند با چیزی شبیه سفینه فضایی که قبلا فقط در فیلم ها دیده بودم مواجه شدم. متاسفانه فاصله زیاد بود و ما قادر به دیدن جزئیات نشدیم. دایره ی نورانی بسیار بزرگی در آسمان بود.خیلی هیجان زده شدیم. بعد مدتی دایره در آسمان محو شد. اون موقع مطمئن بودم که شی دیده شده یک بشقاب پرنده هست. ولی الان فکر میکنم ممکنه این اشیا ساخته دست بشر باشه و برای جاسوسی. البته فکر نمیکنم ابزار جاسوسی رو اینقدر نورانی بسازند تا به راحتی دیده بشه. خیلی کنجکاو هستم حقیقت رو بدونم. نمیدونم عمرم قد میده موفق به دونستنش بشم یا نه. موفق باشید.

امیر منصوری س  ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۳:۱۵:۴۶

سلام خواهش میکنم هرچی اطلاعات بیشتر ومقاله در مورد ادم فظایی ها دارید برام بفرستید به این ادرس [email protected]

حسین متولی (hossein98)  ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۲۰:۲۸:۳۲

در خبرنامه عضو شید...

Maryam  ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۰۱:۱۳:۰۱

منم بطور قطع وجود یوفوهارا باور دارم وبرام قابل پذیرشه چون اگه به گذشته یه نگاهی بی اندازیم چیزایی رو میبینیم که خارج ازتوان بشر بوده یا پیشرفت شگرف جهان درچندین ساله اخیر به نظر شخصی من نمیتونه تنها کار بشر باشه!ولی ابهامات خیلی زیادی وجود دارد. برای ما!!!چرا سند ومدارکی که وجود داره بعد از چند سال که یه اتفاقی افتاده تازه به شکل مستند پخش میشه چرا نباید اطلاعات به روز در دسترس ما قرار بگیره خیلی چیزا از ماها پوشیده هست...به نظر من کشورهایی که از علم نجوم بالای برخوردارن با یوفوها در ارتباطن....به یک موضوعی بعد از چند سال بررسی دوباره اشاره شده!!!....ساخت تونل زمان....قضیه این تونل چیه؟؟تا اونجایی که من فهمیدم قراره از طریق یوفوها این تونل ایجا شه یعنی دانشی که از طریق اونا به دست میاریم!به

پیمان کن کاش  ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۰:۱۷:۱۹

سلام در مورد علم نجوم صحبت شد و اینکه آقای مجید صالحی فرمودن که در مورد کهکشان راه شیری اطلاعات تحقیق کردن باید عرض کنم که نسل ما هنوز به اون مرحله از نبوغ علمی نرسیده که بتونه مطالبش رو با قاطعیت بیان کنه. چه برسه به منو شمایی که در زمینه علمی هیچ نیستیم. علم نوین هنوز دوران طفولیت خودشو سیر میکنه و اینو میشه حدس زد که با یک کشف بزرک بعد جدیدی از دریچه علم به روی ما باز میشه که غیر قابل تصوره. ما هنوز نتونستیم نقشه کامل DNA انسان رو استخراج کنیم و در مورد خودمون بیسواد محسوب میشیم. در این عالم هیچ چیز 100% نیست حتی قانون نسبــیــت پس نمیتونیم به این دانسته های محدودمون اکتفا کنیم.

حسین متولی (hossein98)  ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۲۰:۲۸:۳۲

بله دقیقا هم نظر هستم با شما

صمد  ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۰۰:۴۸:۲۲

جالبترین مسئله هیتلر، ک دامن میزنه به صحت این ماجرا پروژه زنگ نازی ها ست وبیشتر از اون اینه ک چرا جسد هیتلر هیچ وقت یافت نشد.درمورد قد بلندان سفید پوست مطالب زیادی هست ک خیلی وقت پیش منتشر شده.از مدیر هم تشکر میکنم

imazh  ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۰۱:۴۲:۳۰

شاید این کار خودشونه خودشون گفتن الکی این حرفارو بزنه تا روسیه رو بترسونن چرا هر بحثی میشه اول امریکاس بعد روسیه چون این دوتا نقطه مقابل هم هستن البته درسته فضایی ها هستند ولی حرفایه امریکا بیشتر شبیه فریب دادنه

imazh  ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۰۱:۴۵:۵۷

درضمن اون برادری که گفت مرند خخخخخ من مرندیم

محمدمهدی  ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۲:۲۴:۰۷

صد درصد باورشون دارم والانم همیشه توی خونم صداهاشونو میشنوم و میبینمشون حتی بعداز شام مقداری داخل بشقاب براشون غذا میذارم تا بخورن در کل میخوام بگم ادم باید اطلاعات و معلوماتشو درمورد چیزی که داره تحقیق میکنه بالا ببره تا میانه راه نا امید نشه و بگه اینا همش دروغه یا علی....

حسین متولی (hossein98)  ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۲۰:۲۸:۳۲

لازمه در مورد هر چیزی بحث بشه ... شبیه داستان گالیله زود مورد تمسخر قرار نگیرن و تحقیق بشه

میلاد   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۰۴:۲۷:۲۲

با سلام ممنون از سایت خوبتون و مدیریت عزیز که برای هر نظری یه پیام میزاره اگر قرار باشه ما تو این جهان هستی تنها باشیم اونوقت به نظر شما فضای خیلی زیادی هدر نرفته؟ در وجود موجودات فرازمینی یا یوفو هیچ شکی نیست ولی مسئله ای که من خیلی بهش اشاره میکنم اینه که چرا ما فکر میکنیم حیات در کرات دیگه مثل زمینه هیچ دلیلی نداره که موجودات فضایی از کربن به وجود بیان یا مثلا تنها آب عامل حیات دیگر موجودات باشه شاید یه ماده ی دیگه عامل بوجود آوردنده یوفوها باشه در ضمن این تصاویری هم که از یوفوها توی فیلمها نشون میده خیلی مسخرس چرا فکر میکنین موجودات فضایی حتما دست و پا دارن

حسین متولی (hossein98)  ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۲۰:۲۸:۳۲

بسیار حرفتونو قبول دارم .. متاسفانه شاید بنا به دلیلی تو فیلمها مجبورن تا اونها رو به شکل شبیه موجودات روی زمین نشون بدن تا به نظر بیننده ها خیلی تخیلی به نظر نیاد ... از نظر خیلی دانشمندا که منطقی هم به نظر میرسه ممکنه این موجودات به طور کامل تکامل متفاوتی داشته باشن ... ممنون از نگاه دقیقتون

مهدی  ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۰:۴۰:۰۵

من وقتی دانشجوی دکتری بودم اینا به «طرق مختلف» با من ارتباط برقرار می کردند. مثلا اوایل ذهن منو می خوندن و متناسب با افکار من نور چراغو کم و زیاد می کردن. (مثل مجید از کازرون که گفت: «... نور چراغ چوب سیم کم وزیاد میشود») اگه کسی کنارم بود اونم این کم و زیاد شدن نور چراغو می دید ولی چون یه بار دیده بود توجه نمی کرد و مهمتر اینکه متناسب با افکار اون نبود که براش خیلی عجیب باشه. خلاصه اینکه بعدها خودشون اینطور به من القا می کردند که موجودات فضایی اند. من الان دو-سه ساله شب و روز دارم درباره ی اینها تحقیق می کنم. به این نتیجه رسیدم که اینها اجنه اند نه موجودات فضایی. یکی از بهترین دلیلهام هم اینه که وقتی در دفع اینها کارهایی رو انجام می دم که در دفع اجنه انجام می دن (مثل خواندن مکرر آیات و سوره

مهدی  ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۰:۴۳:۱۲

ادامه (مثل خواندن مکرر آیات و سوره های مربوطه ی قرآن از جمله آیه الکرسی و سوره جن و یس و معوذتین و ...)، اینها براشون خیلی سخت می شه به من نزدیک بشند. آثار راجر مورنو (Roger Morneau) هم دیدگاه منو تایید می کنه. مورنو در A Trip Into the Supernatural (هم تو کتابش و هم تو مستندش) اعتراف می کنه که عضو انجمن های سری فراماسونری شده و به جن پرستی و ارتباط با اجنه رو اورده. مورنو اینجا می گه اجنه ی فراماسونر خودشونو به عنوان موجودات فضایی جا می زنن!! اینجا هم اسنودن می گه فرازمینی‌ها با نیروی هوایی آمریکا در نوادا همکاری می‌کنند. تحقیقاتم منو مجاب کرده که اجنه در نوادا فعالیت های زیادی دارن. (مثلا یه نگاه به اینجا بندازید: https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_ghost_towns_in_Nevada) خلاصه اینکه

مهدی  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۰۲:۴۹:۵۰

اجنه علاوه بر اینکه گاهی خودشونو فرازمینی جا می زنن، گاهی هم خودشونو ارواح مردگان جا می زنن. در مورد من هردو کارو کردن و این شک منو بیش تر کرد. بالاخره اینها فرازمینی ان یا ارواح مردگان؟ به نظرم اصل هدفشون اینه که به عنوان جن شناخته نشن تا با شیوه های مذهبی دفع نشن تا راحت بتونن کارشونو انجام بدن. به تعبیر استاد شیطان پرست راجر مورنو، شیطان می خواد مردم باور داشته باشن که ابلیس و اجنه زیردستش اصلا وجود واقعی ندارن: "It is most solemnly important today that the up-and-coming generation be lead to believe that the master and his spirit associates do not really exist.” (A Trip Into the Supernatural By Roger J. Morneau, p. 41) راجر مورنو به این اصل شناخته نشدن و ارواح مردگان بودن

مهدی  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۰۲:۵۱:۵۴

راجر مورنو به این اصل شناخته نشدن و ارواح مردگان بودن خیلی تأکید می کنه. مورنو می گه در انجمن های سری فراماسونری کشیش و استاد بزرگ شیطان پرستشون به اون گفته که اجنه این طور از اعتقاد مردم به بقای ارواح پس از مرگ سواستفاده می کنن که “It allows demonic spirits opportunity to impersonate the dead….” (A Trip Into the Supernatural By Roger J. Morneau, p. 61) یعنی اعتقاد مردم به بقای ارواح پس از مرگ «به اجنه این فرصت را می دهد که خودشان را به جای مردگان جا بزنند» تا بتونن دروغ هاشونو به مردم بقبولونن. برای من کاملا مشخص شده که اجنه گاهی خودشونو فرازمینی جا می زنن چون می دونن ما فکر می کنیم اگه فرازمینی تونستن از جاهای بسیار دور به زمین بیانو با ما ارتباط برقرار کنن، پس از ما پیشرفته ترن و صل

مهدی  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۰۲:۵۳:۱۹

پس از ما پیشرفته ترن و صلاح مارو می خوان. در نتیجه ما باید به اونا اعتماد کنیم و کارهایی رو که می گن انجام بدیم (تا با دست خودمون خودمونو نابود کنیم). ضمنا، مطلب بالاتر رو تصحیح می کنم: مورنو تو اون کتاب فقط به جا زدن اجنه به جای ارواح مردگان خیلی پافشاری می کنه نه فرازمینی ها. عجله باعث شد مورنو رو با یکی دیگه خلط کنم. Ankerberg در کتاب The Facts on UFOs و The Facts on UFOs and Other Supernatural Phenomena تحت عنوان « Why would demons want to impersonate alien beings from other worlds? » به این موضوع، یعنی جا زدن اجنه به جای فرازمینی ها (و ارواح مردگان)، پرداخته.

مهدی  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۰۲:۵۴:۵۵

Ankerberg در فصل 4. Who are some of the leading UFO researchers who recognize that UFOs are an occultic and/or demonic phenomenon? صریحا می گه برخی از محققان UFO ، مثل Raymond Fowler و Dr. Jacques Vallee و Lynn E. Catoe و Dr. Pierre Guerin و John A. Keel و Trevor James و Jacques Vallee و Ivar Mackay و Kenneth Ring ، بالاخره فهمیدن که اینها از طرف اموری چون شیاطین جنی ان نه از طرف فرازمینی ها. مثلا John A. Keel که از خبره ترین محققان UFO در دنیا است سرانجام می گه: "The UFO manifestations seem to be, by and large, merely minor variations of the age-old demonological phenomenon. " یعنی: جلوه های UFO روی هم رفته به نظر می رسد صرفا انواع فرعی و جزیی باشند از همان پدیده شیطانی

حسین متولی (hossein98)  ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۲۰:۲۸:۳۲

جالب بودن اطلاعاتتون

مهدی  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۰۲:۵۶:۱۹

همین طور Lynn E. Catoe می گه: A large part of the available UFO literature is closely linked with mysticism and the metaphysical. It deals with subjects like mental telepathy, automatic writing and invisible entities as well as phenomena like poltergeist [ghost] manifestations and "possession." Many of the UFO reports now being published in the popular press recount alleged incidents that are strikingly similar to demonic possession and psychic phenomena. علاقه مندان به UFO حداقل فصل 4 این کتاب رو بخونن. لینک کتاب: https://reader.bookshout.com/reader/9781937136123/chapter?component_id=tmp_4a85a94be9712213b587ebe53397957e_fFCnH3.ch.fixed.fc.tidied.stylehacked.xfixed_split_000.

مهدی  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۰۳:۰۰:۱۰

https://reader.bookshout.com/reader/9781937136123/chapter?component_id=tmp_4a85a94be9712213b587ebe53397957e_fFCnH3.ch.fixed.fc.tidied.stylehacked.xfixed_split_000.html#C4

jalal  ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۰:۵۱:۱۸

امام صادق (ع) فرمودند: به غیر از این زمین شما، زمینی نورانی وجود دارد که نورش از آن است و در آن مردمی هستند که خدا را بندگی می‌کنند و چیزی را با او شریک نمی‌شوند. پشت سر این خورشید شما 40 خورشید دیگر (کنایه از کرات زیاد دیگر) نیز وجود دارد که مخلوقات زیادی در آن زندگی می‌کنند و غیر از این ماه شما 40 ماه دیگر نیز هستند که مخلوقاتی در میان آنان زندگی می‌کنند که اساساً اطلاع ندارند که آیا مخلوقاتی به نام آدم در زمین وجود دارد یا نه.

نرگس توخی  ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۰۴:۴۹:۵۹

با اسلام و احترامات .آیا موجودات فضایی با انسان ها ارتباط دارد یا نه موضوع دیگری است اما اگر فرض بر این کنیم که ماده اساسی که انسان به آن ضرورت دارد آب و هوا است اما در مورد فضایی ها جه ؟ اگر قدرت فزیکی انسان تا حد است که میتواند با هر شرایط جوی خود را اماده کند . در فضایی ها جه ؟ با این فرضیه میتوانیم حدث بزنیم که اگر موجودات فضایی از اکسجن استفاده نکنند و به اب هم ضرورت نداشته باشند بلکه به کدام مواد دیکری که هم میتواند در زمین هم در دیگر سیارت باشد و قدرت فزیکی بالای داشته باشند که در شرایط جوی سخت تری دیگر سیارت زندگی کنند بیدون شک میتوانند در زمین هم زندکی کنند . و یا میتوانند آنها از ماده ساخته نشده باشند یعنی مثل نور و هم بتوانند به سرعت نور حرکت کنند . ممنون از شما فقط نظریات خودم بو

ghoch  ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۷:۲۹:۴۳

آقا همتون درست میگید قربون همتون

Mehrdad  ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۶:۲۸:۵۲

با سلام من تمام نظرات شمارو تک به تک با تمام دقت مطالعه کردم و امیدوارم ک شما هم مطالعه کنید نظر بنده را من در سال هزار و سیصد و نود که سن نسبتا کمی داشتم تو یکی از روستاهای نزدیک شهرستان ساوه به اسم پیغمبر اشموئیل نبی الله به همراه خانواده بودم شب بود یک کوه به بزرگی زیاد یک نقطه نورانی بر روش ایجاد شد و یواش و یواش بزرگتر شد و کل کوه رو فرا گرفت یعنی کل کوه در ساعت ۱۰ شب نورانی بود و من کنجکاو شدم و تحقیق کردم و روسیه اعلام کرد ک یک موشک مطعلق به یک پایگاه فضایی بوده و این ها همه پنهون کاریه حتی میتونید تو اینترنت این پدیده رو جستوجو کنید

pli  ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۲۰:۲۲:۴۳

خیلی حرف شما مسخره است هیچ فرا زمینی وجود نداره هههههههه!!!!!!!

SL  ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۴:۲۶:۵۷

اقای pli شما میتونی نخونی اظهار نظرایه بچه هارو که نگی اینا همش مسخرست با این حرفت داری بحث تبادل نظره دوستامونو به صخره میگیری یعنی مسخره میکنی انسان خیلی باید کوته فکر باشه این رمزو رازهای هستی رو باور نکنه تازه این بحث ها فقط واسه کله دنیای مائه یهنی جهان ما پس تو جهان های دیگه یا همون جهان موازی که میشه بی نهایت جهان که هر کدوم از جهان ها داخل حبابی دایره شکل بغل هم به صورت کامِلآ موازی قرار داره هم میلیارد میلیارد تمدن وجود داره که رو هم رفته نمیشه حدس زد چه قد تمدن با اساس های نوع زندگی نوع تکامل و نوع ماده به وجود اورنده تمدن ها وجود داره فقط خدا میدونه قربونش برم این هنه قدرت و عجایب رو چگونه به وجود اورده اعلا اعلم در کل فقط باید نظریه داد کم کم جلو رفتو بابت علم تلاش کرد تا شاید ب

SL  ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۴:۲۹:۵۹

تلاش کرد تا شاید بشه چیزایی دستگیرمون شه از مدیر عزیر بابت سایت عالیتون ممنونم همینطور بچه ها بابت نظریه هایه زیبا وعلمیتون و همینطور اموزندتون ممنونم دوستون دارم یا علی

Rahim  ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۲۰:۲۰:۴۳

سلام من اکثر مطالب دوستان رو خوندم. ی تحقیقاتی هم تو اینترنت داشتم به نظر میرسه ک همچین موجوداتی وجود دارند. ولی اینکه در حیات و زندگی ما چه نقشی داشتند و دارند دیدگاههای زیادی وجود داره ک بیشتر با نظریه تئوری توطئه شناخته میشه ک کتاب های زیادی در این زمینه نوشته شده ک ی سرچ بزنین میاد اینها بیشتر رو تکنولوژی های بوجود اومده در برخی شرکت ها از جمله ناسا و لاکهید مارتین مانور میدن و همچنین روی نیروها و گروههای پشت پرده... ولی چیزی ک هست و تا جایی ک من تحقیق کردم تا حالا هیچ مدرک موصقی وجود نداره ک این اطلاعات رو تایید کنه. حالا دونستن و باور اینا چه تاثیری تو زندگی و روز مرگی ما داره ف کنم بهترین چیزش پرورش رویا و تخیل میتونه باشه ک برای همه شیرین و جذابه. و اما نکته حساس و مهمی این وسط

Rahim  ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۲۰:۲۳:۴۶

اما نکته حساس و مهمی این وسط هست ک اینجوری نباشه ک با این حرفا عده ای بخوان با گسترش خرافات و مشغول نگه داشتن ذهن ماها به اهداف خود برسن. باید مواظب بود خرافات با موارد علمی درهم آمیخته نشه. اهدافی مثل فروش فیلم هایی از این دست. فرافکنی از اشتباهات سیاسیون و یا بزرگ و غیرقابل دسترسی نشان دادن تکنولوژی های خود( چون دقت کنین منبع این حرفا بیشتر آمریکا و دیگر کشورهای پیشرفته اس) در کل به نظر من این مطالب را صرفاً برای جذابیت و پرورش تخیلات میشه دنبال کرد و نه با باور اینکه این مطالب علمی هستن. با تشکر. شاد باشین

میلاد.دوستی  ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۱:۲۷:۱۷

یک نکته این وسط هست ، چطور میشه به این اطلاعات مطمئن بود که اینا رو اسنودن گفته ، شاید فقط بخاطر خاوندنی شدن بیشتر مقالات و اخبار این چیزها رو فاش می کنن ، بابا دست بردارین از این اخبار مسخره اگر همچین چیزی بود که این بنده خدا فرار نمی کرد ، بهشون زنگ می زد میگفت منو با خودتون ببرین ، چرت و پرت تحویل ملت میدین ؟

Pensive  ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۲:۵۶:۳۶

امام صادق (ع) فرمودند: به غیر از این زمین شما، زمینی نورانی وجود دارد که نورش از آن است و در آن مردمی هستند که خدا را بندگی می‌کنند و چیزی را با او شریک نمی‌شوند. پشت سر این خورشید شما 40 خورشید دیگر (کنایه از کرات زیاد دیگر) نیز وجود دارد که مخلوقات زیادی در آن زندگی می‌کنند و غیر از این ماه شما 40 ماه دیگر نیز هستند که مخلوقاتی در میان آنان زندگی می‌کنند که اساساً اطلاع ندارند که آیا مخلوقاتی به نام آدم در زمین وجود دارد یا نه.

Pensive  ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۳:۰۲:۲۰

در آیات قران کریم به اکراه عبارت (آسمان و زمین و آنچه در اوست)اومده اما این موجودات چه چیز هایی هستند نامشخص هستش ما در قران سه موجود داریم که بهش اشاره شده یک انسان دو نسناس که گفته میشه موجوداتی شبیه به مابودن که به احتمال زیاد به طور کامل از بین رفتن و یا شاید زندگی مخفیانه ای رو ادامه میدن و مورد سوم جن هستش که به گفته ی قران از آتش به وجود اومده دوستان لفض آتش به نظرتون عجیب نیس

Pensive  ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۳:۰۶:۵۰

دوستان لفض آتش به نظرتون عجیب نیس قران صراحتا لفض آتش رو اورده چون در ۱۵۰۰ سالگیش انسان ها از انژی چیزی نمیدونستن به نظر من قران آتش رو عنصر اجنه ها به کار برده چون آتش مساوی با انرژی هستش بله جن موجودی هستش کهبه نوعی بسته ای از انرژی هستش که موجودیت پیدا کرده اگه باورتون نشده میخوام این استراتژی قران رو از به کار بردن نماد در کلامتش رو بهتون ثابت کنم

Pensive  ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۳:۱۹:۵۰

اجنه موجودی هستن که در بستری از انرژی موجودیت گرفتن و همون طور که میدونیم اگه یه چیزی به صورت انرژی دربیاد مثل نور میتونه سرعت بالایی داشته باشه همون طور که احادیثی داریم دربارهی اجنه که میتوانند از مشرق به مغرب را در یک چشم به هم زدن طی کنن پس اگه ما موجودات فرازمینی رو همون اجنه بدونیم که تو قران اومده میتونیم براحتی مشکل رفت و آمد های سریع ویا سفر اون ها رو از سیاره ای به سیاره ای دیگه رو حل کنیم

Pensive  ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۳:۲۶:۱۵

اگه اجنه رو همون موجودات فضایی بدونیم خیلی راحت می تونیم بفهمیم که مشاورین اجنه ایی حضرت سلیمان همون موجودات فضایی بودن که با قدرت خودشون تونستن ملک سلیمان نبی رو درست کنن ویا داستان هایی که در باره ی اجنه نوشته شده رو با یه تطبیق ساده اون اجنه رو همون موجودات فضایی قلمداد کنیم امیدوارم اسلام رو دین خرافات ندونین یا علی

Pensive  ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۴:۱۱:۳۴

البته این یه نظر بود که موجودات فضایی همون اجنه هستن شاید موجو دات دیگه ای هستن که ما نمیدونیم امید وارم درباره ی این که اون ها کی هستن بیشتر فکر کنیم

Pensive  ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۴:۱۳:۰۶

نظر یادتون نره

کاوه یوسف زاده  ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۴:۴۳:۵۰

با سلام بنده دقیقا همین الان با توجه به این که 47 سال سن دارم یادم است که دردوران کودکیم یک بار دقیقا یک موجودی بسیار عجیب غریب با رنگ بنفش که کمی شباهت به میمون را داشت مشاهده کردم.درآن زمان خانه ما دو طبقه بود.وما همگی طبقه اول بودیم.زمانی که داشتم می رفتم دستشوئی موجودمزبور که بشدت درآن زمان بنده را وحشت زده کرد در راه پله طبقه اول ودوم مشاهده شدومن را بشدت وحشت زده کرد.بنده پس ازمشاهده آن موجود دوباره به اتاق برگشتم ومتعاقبا همراه با پدرجان باخته ام برگشتم واو پشت درمنتظرماند.به نظرمن خانواده ما از گذشته های بسیاردور به نوعی تحت نظارت موجودات عجیب وغریب و...بودویک کاسه ای زیرنیم کاسه بوده.احتمالا این موجودات شبیه سازی شده بودند.موجودمزبوری که من دیدم مثل موجودات فضائی بود.البته بعده

سید جمشید  ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۱:۵۰:۲۸

تریلیون تکنولوژی وحشتناک وجود داره فرا زمینی ها با دستکاری در DNA انسان تکنولوژی امروزی را بما هدیه دادند وسعت جهان و عظمت خداوند انسان را به جنون می کشاند خارج ار فهم و تصور انسان است .

حسین  ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۲۳:۰۹:۴۳

من مطمئنم ک وجود دارن و امریکایی ها هم باهاشون در ارتباط هستن چون واقعا پیشرفت وحشتناکی داشتن تو همه صنایع و این پیشرفت برا ی کشور 200 300 ساله خیلی سریع و زیاده و قبلا هم وجود داشتن و با انسان در ارارتباط بودن نمونش فیلم یا بازی استار گیت یا انیمیشن فرار از سیاره زمین ک ب نظر من با این انیمیشن راستشو ب کل دنیا گفتن ی موجود فضایی تو این انیمیشن میگه پیشرفتای ادم همه مدیون بیگانه ها هستن و بیسترین شک من ب منطقه51هست ک کسی نمیدونه تو اون چ خبره

ممد فضایی  ۱۳۹۶/۰۳/۱۲ - ۱۷:۴۸:۰۴

آمریکا به طور حتم با این موجودات در ارتباطه و ارتباطاتشونم از اون جایی شروع شد که سفینه فضایی در اطراف یک مزرعه کشاورزی سقوط کرد وگفته میشه که سه سرنشین داشته که دونر از اونا مرده ولی اون دونر رو که مهندس سفینشون هم بوده گرفتن که بعد چند سال مرده که عکسشو هست. اگه سریچ کنید میتونید عکسها رو ببینید بخصوص اگه اسم مجستیک12 رو سرم کنید. دقیقا بعد از این که این ها دستگیر شدن این گروه به اسم مجستیک 12 ساخته شد که در منطقه فوق سری 51 فعالیتشان شروع کردن و از این مو جودات باز جویی کردن. و همچنین به نظر من کل پیشرفت های هوایی آمریکا مدیون اطلاعاتی هستن که از این مو جودات گرفتن

حسین متولی (hossein98)  ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۲۰:۲۸:۳۲

ممنون از اطلاعاتتون ... اطلاعات و اسناد مجستیک 12 در سایت موجوده

محمد  ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۰۵:۱۷:۳۵

آیا تا به حال این سوال برایتان پیش آمده که نژاد انسان از کجا به زمین راه یافته است؟ چه اتفاقی می‌افتد اگر متوجه شویم که ما همان بیگانگان فضایی هستیم؟! آیا وقت آن رسیده است که ما انسان‌ها، سرانجام دست از جستجو برای موجودات بیگانه برداریم و خود را موجودات فضایی بنامیم؟! به عقیده‌ برخی از دانشمندان، گونه امروزی انسان‌ها، نژادی دورگه و ترکیب شده با سایر موجودات است. گفته‌ می‌شود که منظومه آلفا قنطورس به عنوان نزدیک‌ترین منظومه ستاره‌ای خارج از منظومه شمسی، منشا تولد انسان‌های امروزی، در حدود صدها هزار سال قبل بوده است. گروهی از باستان‌شناسان با بررسی بقایای شهر کیش (Kish) در عراق امروزی، به اسناد باستانی بسیاری از تمدن سومر دست یافته‌اند. گفته می‌شود که کتیبه‌های کشف شده در کیش، به تاریخی

محمد  ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۰۵:۲۲:۴۰

آیا تا به حال این سوال برایتان پیش آمده که نژاد انسان از کجا به زمین راه یافته است؟ چه اتفاقی می‌افتد اگر متوجه شویم که ما همان بیگانگان فضایی هستیم؟! آیا وقت آن رسیده است که ما انسان‌ها، سرانجام دست از جستجو برای موجودات بیگانه برداریم و خود را موجودات فضایی بنامیم؟! به عقیده‌ برخی از دانشمندان، گونه امروزی انسان‌ها، نژادی دورگه و ترکیب شده با سایر موجودات است. گفته‌ می‌شود که منظومه آلفا قنطورس به عنوان نزدیک‌ترین منظومه ستاره‌ای خارج از منظومه شمسی، منشا تولد انسان‌های امروزی، در حدود صدها هزار سال قبل بوده است. گروهی از باستان‌شناسان با بررسی بقایای شهر کیش (Kish) در عراق امروزی، به اسناد باستانی بسیاری از تمدن سومر دست یافته‌اند. گفته می‌شود که کتیبه‌های کشف شده در کیش، به تاریخی

بهزاد  ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۲۲:۱۲:۲۴

دوستان ابتدا باید بر سر اصل موضوع ببینیم اتفاق نظر داریم یانه موضوع اصلی ؛آیا هوشهای فرا زمینی وجود دارند یاخیر؟اگر کسی عکس فضا (نقطه آبی کمرنک)پیمای ویچر زمانی که از کهکشان راه شیری خارج شده نگاه بیندازد خواهد فهمید که تصور اینکه تنها موجود هوشمند کائنات است ابلهانه به نظر می رسد.پس هو شهای فرا زمینی وجود دارند ...حالا سوال دوم..اگر هوشهای فرا زمینی وجود دارند پس چرا با ما ارتباط برقرار نمیکنند؟؟جواب بسیاری در این مورد مطرح هست ساده ترین وابتدایی ترین پاسخ این باشد که ..مثال؛آیا شما وقتی موچه ها رو می بینید به آنها سلام و ارتباط برقرار میکنید ودرمورد خود به آنها توضیح می دهید ...پس دور از ذهن نباشد که ما در نظر آنها مورچگان ابتدایی بیش نباشیم وتمایل نداشته یا فعلا ندارند که با ما ارتباط برق

حسین متولی (hossein98)  ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۲۰:۲۸:۳۲

تا حد زیادی موافقم اما این همه چیز نیست .... شاید هم ارتباطاتی بر قرار شده باشه اما در دوره های بسیار دور گذشته

رضا  ۱۳۹۶/۰۳/۲۲ - ۱۷:۰۵:۳۵

عجیبه...من هم به پیشرفت امریکا مشکوکم اما این پیشرفت ها رو مدیون چه کسانی هستن؟؟ دولت؟؟ نه مدیون داشمندانشون هستن و این دانشمندان چه کسانی هستن ؟؟ رییس جمهور یا وزرا؟؟ نه ادمای نابغه ایرانی یا غیر ایرانی درصد بالایی از افراد موفق امریکا ، امریکایی نیستن ..دولت های ابر قدرت روی افراد نابغه سرمایه گذاری میکنن و مثل سایر کشور ها بی اهمیت به این موضوع نیستن

Arian  ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۰۱:۲۳:۳۸

ایا شما مطالبی در رابطه با پناگاه مخفی هیتلر در قطب جنوب دارید؟اگه دارید لینکشو بزارید

کیانوش  ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۰۱:۳۹:۳۱

سلام به تمام دوستانی که مطلب گذاشتن.من از سن ۱۲ سالگی احساس کردم که یک سری قدرتهای و انرژیهای به خصوصی رو دارم به دست میارم.و خیلی خیلی برام قابل لمس بود که یک نیرویی بر تمام کارهای من کنترل داره.من از سن ۱۵ سالگی میتونستم خیلی چیزهارو حدس بزنم و پیش بینی کنم.امروز که ۴۰ سال دارم هنوز وقتی یک دوره ی ریاضتی به خصوص رو طی میکنم باز هم میتونم مثل همون ایام ۱۵ سالگی باشم.ولی این رو هم بگم که انرژیه خیلی زیادی از بدنم و مغزم گرفته میشه که بعضی اوقات تا چند هفته بدنم احساس خستگی زیادی میکنه.در کل هنوز نتونستم باهاشون ارتباط برقرار کنم ولی خیلی چیزها رو بهم نشون دادن که آماده باشم برای روزی که اگر قرار شد با من ارتباط برقرار کنن من دچار مشکلی نشم.در ضمن از تمام دوستان عزیز خواهش میکنم که کتابی که م

dany  ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۰۰:۲۶:۲۴

اونها تمام سعی شان را میکنند که رسانه ای نشوند فقط همین چند وقت پیش بود که ناسا تلویحا وجود آنها را تایید کرد ارابه خدایان بازگشت خدایان فون دنیکن را پیشنهاد میکنم بخوانیم پشیمان نمیشیم خیلی دوست دارم با اونها ملاقات کنم البته اگه اذیت نکنن

Pedram  ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۰۲:۳۴:۱۷

آقای مجید صالحی شما فرمودید اطلاعاتتون زیاد اما یا معنی اطلاعات و نمیدونید یا..... طبق گفته همون دانشمندای غربی تو کهکشان راه شیری بیش از ده هزار تمدن هوشمند وجود داره برید مطالعه کنید لااقل اطلاعات درست بدید اگرم نمیدونید پس لطفا سکوت پیشه کنید

رضا  ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۰۱:۴۴:۱۴

من تقریبا دو هفته پیش تو حیاط نشسته بودم داشتم ستاره هارو نگاه میکردم که دیدم یکیشون در حال حرکته اول گفتم شاید به نظرم میاد اما دیدم نه داره حرکت میکنه گفتم شاید هواپیماس که دیدم ایستاد بعد دوباره حرکت کرد و انگار رفت داخل یک شئ دیگه کاملا معلوم بود داره داخل شئ دیگه میشه اما تاریک بودو چیزی معلوم نبود شایدهم داشت وارد کرم چاله ای چیزی میشد که میگن تلهپورت انگار که تله پورت کرد

mahdi  ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۴:۰۴:۳۶

میشه کانال یا گروه تلگرامی این سایتو بدید?

سید جمشید  ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۹:۴۴:۳۶

موجودات فرا زمینی ما انسانها را تکامل دادند ما انسانها دو رگه ایم در کل جهان هستی بی نهایت تمدن پیشرفته وجود دارد حادثه رزول را فراموش نکنید اهرام ثلاثه مصر مثلث برمودا مثلث شیطان در غارهای پرو نقاشی هایی پیدا شده که انسانهایی با لباس فضانوردان نشان داده شده قدمت آنها به زمان دایناسورها بر میگردد!!!حتما دانیاسورها این نقاشی را کشیده اند!!!!!بیسوادان لطفا سواد ندارید اظهار فضل نکنید.