جاسوسان آسمان

جاسوسان آسمان

جاسوسان آسمان

در گوشه و کنار این جهان، شواهد و مدارکی وجود دارد که نشان میدهد احتمالا موجودات با شعوری، از فضای خارج از جو زمین مراقب پیشرفتهای تکنولوژی در روی کره زمین هستند. اسکندر کبیر، نخستین کسی نبود که این سفینه های فضایی، برای او و سپاهیانش مزاحمت هایی فراهم ساختند. این امپراتور جهان گشا، از دو سفینه عجیب سخن می گوید که در یکی از نبردها مرتبا بر فراز سپاهیان او مانور میدادند و بالا و پایین می رفتند، و همین امر باعث شد که سر انجام فیلهای جنگی اسبها و لشکریان او دچار وحشت شوند و از عبور از رودخانه، که این واقعه در آن مکان اتفاق افتاد امتناع ورزند.

مورخان زمان اسکندر، این سفینه های عجیب را سپرهای نقره ای درخشانی توصیف کرده اند که در اطراف آنها، شعله های آتش به چشم میخورد… در سال 1873، کارگران یک مزرعه بزرگ پنبه در تگزاس با مشاهده یک جسم پرنده شگفت انگیز که مستقیما از آسمان به سوی آنها آمد، دچار ترس و وحشت زیادی شدند و یکی از کارگران گفت: این شیء عجیب، مانند یک مار بزرگ نقره ای بود و چند بار پیاپی روی سر ما فرود آمد و دوباره به آسمان رفت. یک دسته از اسبها، رم کردند و ارابه ران، از شدت دستپاچگی زیر چرخهای ارابه افتاد و به قتل رسید. و در همان روز یکی دو ساعت پس از این حادثه، همین اجسام پرنده یا مشابه آنها بر فراز میدان رژه ارتش سواره نظام امریکا در “کانزاس” پدیدار گشتند و آنچنان اسبها را به وحشت انداختند که مراسم رژه بهم ریخت. در 9 آوریل 1879، صدها هزار تن از مردم ناظر یکی از عجیب ترین مناظر آسمانی بودند. این آغاز نمایش ترسناکی بود که مدت هفت شبانه روز ادامه داشت. این جسم پرنده ناشناخته،در ارتفاع زیادی در حرکت بود. هنگامی که با تلسکوپ به تماشای آن پرداختند مشاهده کردند که این شیء عجیب چیزی شبیه یک سیگار برگ بود که بالهای بزرگ ریشه داری به آن وصل شده بود. شب هنگام ، نورهای سرخ و سبز وسفید از آن ساطع میشد و منظره ای بس تماشایی داشت.

ستاره شناسان، چند روز پیش از آنکه این شیء عجیب از نظر ناپدید شود، آن را مورد مطا لعه قرار دادند. این شیء ناشناخته روز 16 آوریل همان سال از نظر ناپدید گردید. ولی سه روز بعد مجدداً در نقطه دیگری ظاهر شد. در سپیده دم  روز 19 آوریل 1897 ساکنان شهر کوچک سیسترز ویل واقع در ویرجینیای غربی به صدای سوت وحشتناکی از خواب پریدند و به خیابانها ریختند.آنها با چشمانی از حدقه در آمده جسم پرنده اسرار آمیزی را مشاهده کردند که به آرامی در آسمان چرخ میخورد . این یکی نیز چیزی شبیه یک سیگار برگ بود. کسانی که آن را به خوبی مشاهده کرده بودند، اندازه آن را حدود 60 متر تخمین میزدند. دقایقی بعد جسم ناشناخته از نظر پنهان گشت و مردم وحشت زده برای دعا و نیایش به کلیساها هجوم بردند. موضوعی که عجیب می نمود آن بود که هنوز در آن سال هواپیما اختراع نشده بود و تازه شش سال پس از آن تاریخ برادران “رایت” موفق شدند ماشین پرنده خود را به مرحله آزمایش در آورند.

در سال 1910 یکبار دیگر این شیء عجیب سیگار مانند در آسمان شهر چاتانوگا واقع در ایالت تنسی ظاهر شد. ولی این بار فاقد بال بود. در شامگاه 13 اوت 1952 اجسام پرنده عجیبی بر فراز آسمان واشنگتن دیده شدند که دولت امریکا برای جلوگیری از ایجاد وحشت مردم ، از انتشار خبر آن ممانعت بعمل آورد، ولی دو سال بعد، یکی از نشریات رسمی دولت، واقعیت امر را بر ملا ساخت و تایید نمود که در آن شب فراموش نشدنی 68 شیء پرنده ناشناس برفراز پایتخت به پرواز در آمدند. کاخ سفید آمریکا از سوی پاره ای دانشمندان تحت فشار قرار داشت. این دانشمندان بر این باور بودند که این اجسام مرموز از کرات دیگر نیامده اند بلکه ساخته دست بشر زمینی بوده و احتمالا فعالیت های آنان جنبه اکتشافی دارد. از این رو باید آنها را نابود ساخت. ولی کاخ سفید دستور داد که هیچگونه اقدام خصمانه ای علیه این اجسام پرنده ناشناخته به عمل نیاید.

در سال 1972 رفت و آمد بشقابهای پرنده و اجسام پرنده ناشناخته در آسمان به اوج خود رسید.و چون در همان سال تعدادی از هواپیماها و کشتی ها بطرز اسرار آمیزی در منطقه”مثلث برمودا” واقع در اقیانوس اطلس ناپدید شدند، گروهی از دانشمندان وقوع این حوادث را با عبور این اجسام پرنده ناشناخته از فراز آن منطقه مرتبط دانسته گناه این رویدادها را به گردن سفینه های فضایی انداختند. ولی در حقیقت هنوز مدارک مستدلی در اینباره وجود ندارد.

امروزه نیز گهگاه افرادی ادعا می کنند که بشقاب های پرنده را به چشم دیده اند، ولی این موضوع دیگر بقدری یکنواخت و تکراری شده است که به گفته اینگونه افراد ترتیب اثر چندانی داده نمی شود.

این سفینه های اسرار آمیز، به سرعت می آیند و به سرعت می روند. هیچ سر و صدایی به راه نمی اندازند و هیچگونه اقدام خصمانه ای علیه ساکنان روی زمین روا نمی دارند. ولی اینکه آیا این اجسام پرنده ناشناخته از کجا آمده اند و به کجا می روند، هنوز در شمار اسراری قرار دارد که برای بشر لاینحل باقی مانده و در حقیقت علم در برابر آن انگشت به دهان مانده است.

منابع:

عجیب تر از علم

www.ufolove.org

 

نویسنده مطلب: حسین متولی

حسین متولی

پاسخ دهید

1 نظر

فرزان  ۱۳۹۲/۱۱/۲۰ - ۰۳:۱۰:۵۹

با سلام... من فرزان هستم و شبی از شبها شاهد اتفاق جالبی بودم که دوست دارم براتون بگم. در حوالیه اتوبان تهران ساوه به همراه دوستم دقیقا با همین صحنه روبرو شدم... حدودا 14 جسم نورانی رو مشاهده کردیم که ثابت با فاصله ی دور در هوا معلق بودند. مثل عکسی که توی آمریکا بود... با این تفاوت که از هر کدوم از اجسام نورانی، یک نور نقطه ای به صورت زیگ زاگ به پایین ( روی سطح زمین) میومد و سریع بر میگشت و مرتب تکرار میشد...غیر از من و دوستم چند نفر دیگه شاهد این صحنه بودند... گفته های من به یگانگی خدا بدون بزرگ نمایی هست و واقعی... مچکرم از مطلبای خوبتون

حسین متولی (hossein98)  ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۲۰:۲۸:۳۲

ممنون از ارسال گزارشتون... صفحه گزارشات ارسالی ساخته شد! در اون صفحه می تونید گزارشات ارسال شده رو بخونید...