برخوردهای نیروی هوایی ایران با بشقاب پرنده ها

برخوردهای نیروی هوایی ایران با بشقاب پرنده ها

نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران،برای چندین دهه از گزارشهای اف_14 مبنی بر رهگیری یوفوها استفاده می کند.در مقاله ای که در اکتبر 2013 با موضوع هوانوردی در مجله ماهانه رزمی هواپیما در مورد جزییات هواپیمای تامکت درنیروی هوای ایران در پایان این مقاله یک بخش با عنوان شکارچیان یوفو توصیف شده که توسط نیروی هوایی در طول بیست سال گذشته استفاده می شود.و از آن به ( رهگیری هواپیماهای خارجی و ناشناخته یاد شده.)

 

این برنامه توضیح می دهد،هنگامی که برنامه هسته ای ایران آشکار شد ، ایالات متحده آمریکا وسایل نقلیه هوایی بدون سرنشین (پهپاد) مورد استفاده برای شناسایی تأسیسات هسته ای در پاییز سال 2004 به ایران اعزام میکرده است . بنا بر گزارش نیروی هوایی ایران  چهار اف_4 و اف_14 بیست و چهار ساعت در روز و دیگری اف_ 4 اس و اف_14 اس، در حالت آماده باش برای حضور پهپاد ها بوده اند.و حتی برخی از پرواز های شب با نظارت بر حریم مناطق انجام می شده.

بشقاب پرنده ها چند بار توسط هر دو رادار زمینی و رادار هوابرد شناسایی شدند.در منابع ایرانی شرح داده شد که یوفوهای نمایش داده شده حیرت انگیز هستند و ویژگی های پروازی بسیارجالبی دارند. از جمله توانایی ها می توان به : پرواز درخارج از جو و رسیدن به حد اکثر سرعت 10 ماخ و حد اقل سرعت صفر، و توانایی شناور شدن در هوا اشاره کرد.

این یوفوها سطوح بالایی از انرژی مغناطیسی داشتند که بنابر گزارش داده شده،سیستم های ناوبری و رادارها را مختل کرده بودند.

جزییات مقاله یکی از این برخوردها که در آن تجهیزات توسط یک یوفو تحت تأثیر قرار گرفتند:

یک مورد در اراک در نوامبر سال 2004 خدمه اف_14 یک شیء درخشان در حال پرواز در نزدیکی نیروگاه آب سنگین اراک کشف کرد. در این هنگام دامنه رادار جت مختل شد.احتمالا با توجه به انرژی مغناطیسی که از جسم ساطع می شده روی رادار منعکس شده است.خلبان جسم کروی شکل یا چیزی شبیه یک پس سوز سبز و متلاطم را تشبیه کرده.خدمه تامکت کاری نمی توانستند انجام دهند و هنگامی که خلبان برای راه اندازی دوباره دست به کار شد، جسم افزایش سرعت یافت و پس از آن ناپدید شد.درست مانند یک شهاب سنگ.

سایر برخوردها که توسط اف_4 اس و اف_14 اس، انجام گرفت بیهوده بود، بنابراین نیروی هوایی ایران  پایان مأموریت در برابر این اشیاء درخشان را اعلام کرد.ایران و روسیه هر دو گفتند بررسی این پهپاد فوق العاده بود اما پس از دو سال پژوهش؛ ارتش ایران به این نتیجه رسید که یوفوها هواپیماهای اطلاعاتی بدون سرنشین ایا لات متحده هستند.

توانایی مانند یوفوی مشاهده شده در ایران انجام شد،ناسا یک رکورد جهانی جدید که در آن سرعت یک موتور جت 9.6 ماخ ویا نزدیک به 7.000 مایل در ساعت در سال 2004 دست یافت، اما در آن نشانی از توانایی شناور شدن نبود.این فرض طبیعی است که ارتش ایالات متحده دارای هواپیماهای مخفی و فن آوری پیشرفته است که هنوز به طور علنی آن را فاش نکرده اند.

 

اما تا زمانی که این تکنولوژی باورنکردنی در ایران دیده شد غیر ممکن است که به قطع نوشت،پهپاد دیده شده در ایران یک هواپیمای بدون سرنشین ایالات متحده بوده است.

 

منبع: www.ufolove.org

 


کلمات کلیدی: نیروی هوایی ایران - فضایی ها - بیگانگان درایران - بشقاب پرنده - اسرار محرمانه - موجودات فضایی - حضور بیگانگان - یوفو -فانتوم های ایران - خلبانان و فضایی ها 

نویسنده مطلب: حسین متولی

حسین متولی

پاسخ دهید

1 نظر

Deejay  ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۰۴:۴۵:۱۲

There's a terrific amount of knoegwdle in this article!