حادثه ی روزول + فیلم + عکس

حادثه ی روزول + فیلم + عکس

شرح حال این حادثه:

در این قسمت شما با بزرگترین واقعه در ارتباط با یوفوها  آشنا خواهید شد . حادثه‌ای که اثرات زیادی در زندگی انسانها داشت .در ژولای سال 1947 یک بشقاب پرنده در  شهر روزول ایالت نیومکزیکو با زمین برخورد کرد . برطبق گزارشات اجساد چند سرنشین یوفو در اطراف این بشقاب پرنده کشف شد . و در بعضی از گزارشات آمده بود که جسد چند سرنشین یوفو که هنوز زنده بودند نیز یافت شد . مک برازل (Mac Brazel)  مزرعه دار محلی ، گزارش اصابت این شی ناشناس را به نیروهای هوایی روزول داد .

 

 http://ufosecret.ir

 

http://ufosecret.ir

 

از بین  نیروهای هوایی روزول افسر اطلاعاتی جسی مارسل (Jesse Marcel)  مسئول رسیدگی به این حادثه شد . عکس پایین مربوط به ایشان و فرزندشان میشود .

 

اما در اینجا شرح واقعه را از زبان اولین شاهدان عینی واقعه  میشنویم :

اظهارات سروان جسی مارسل در مورد حادثه : یکی دیگر از شهود عینی ماجرا و اولین شاهد از گروه بازرسین که مایل بود نام وی به عنوان یک شاهد رسمی برده شود ، یک سروان نیروی هوایی امریکا به نام "جسی مارسل" با عنوان "افسر اطلاعاتی گروه بمب افکن اتمی" مستقر در روزول بود. وی شخصی بسیار آگاه و فعال و یکی از دو افسری بود که از سایت اصلی سقوط بازدید نموده است . وی در سال 1979 طی یک مصاحبه ویدیویی صراحتا اظهار داشت که : " خیر آن شی نه یک بالون هواشناسی ، نه یک موشک و نه یک هواپیما بود . " وی در مورد جنس آن شی اظهار داشت که :

" قطعاتی از آن را تحت حرارت شدید قرار دادند که حتی گرم نشد ! همچنین این قطعات هیچ وزنی نداشتند ( یعنی با وجود بزرگی ، وزن بسیار پایینی داشتند ) و از نظر ضخامت نیز این قطعات نازکتر از فویل آلومینیم داخل پاکت سیگار بودند . من سعی کردم که این قطعات را خم کنم ، اما علی‌رغم نازکی فوق‌العاده‌ آن هرگز نتوانستم این کار را انجام دهم . ما حتی سعی کردیم تا با کمک یک پتک 16 پوندی آن را سوراخ کنیم یا تغییر شکل دهیم اما موفق نشدیم ! "

 

 

این غیر قابل باور است که فردی با قابلیتها و تجربه بسیار بالا همچون جسی مارسل بعنوان افسر اطلاعاتی تنها گروه بمب افکن اتمی جهان در آن زمان لاشه یک بشقاب پرنده را از یک بالون هواشناسی یا یک هواپیما نتواند تشخیص دهد . آنهم با اوصافی که در مورد جنس این سفینه در بالا ذکر شد . مسلما چنین موادی را نمیتوان در کره زمین یافت یا بطور مصنوعی ساخت . وی در جای دیگری از مصاحبه عنوان داشت : " آنها از خارج از کره زمین آمده بودند ." حتی اگر فرض کنیم که وی در ابتدای امر دچار اشتباه یا خطای دید شده بود ، این موضوع براحتی قابل نفی است ،  چرا که وی قبل از عزیمت به دفتر فرماندهی از شدت هیجان در مقابل منزل خود در پایگاه توقف نمود و قطعات بشقاب پرنده و خطوط عجیب روی آن را را به همسر خود و پسر 11 ساله و همسایگانش نشان داد . بخشی از دستگاه تولید کننده اشعه ایکس آن دارای خطوطی شبیه به خط هیروگلیف و مانند خطوط بیرونی حک شده بر روی سفینه بود .

 

 

 فرزند وی که دکتر جسی مارسل کوچک میباشد و اکنون یک پزشک است ، خلبان هلیکوپتر گارد ملی و یک جراح در پرواز بشمار میرود ، خاطره آن روز را به خوبی به یاد می آورد . او حتی قادر است جزئیات مربوط به خطوط روی سفینه را مجددا رسم کند . پدر وی ( جسی مارسل بزرگ ) نیز مدارج ترقی خود را بتدریج طی نمود تا جایی که مامور تهیه اولین گزارش در ارتباط با اولین انفجار اتمی شوروی سابق گردید که مستقیما به پرزیدنت ترومن ارائه گردید . ( بنابراین اظهارات وی بعنوان یک فرد موجه مورد تایید است ) در ارتباط با تلاش دولت امریکا برای سرپوش نهادن بر اصل ماجرا ، یک نکته مهم دیگر نیز قابل ذکر است . ژنرال سابق ارتش توماس دوبوس که قبلا در سال 1947 در درجه سرهنگی بعنوان فرمانده پرسنل مرکز فرماندهی پایگاه هشتم هوایی در فورت ورث تگزاس خدمت می کرد قبل از مرگش در سال 1992 شهادت داد که در جریان واقعه روزول پیام تلفنی از ژنرال " کلمنت مک مولن " در پایگاه هوایی اندروز در واشنگتن دی سی دریافت داشته بود که طی آن به وی دستور داده شده بود که بر اصل ماجرا سرپوش گذاشته شود . این دستورات متعاقبا از سوی ژنرال رایمی به این نحو ابلاغ شد که داستانی تهیه شود تا اصل موضوع تغییر یابد تا از فشار مطبوعات کاسته شود . شهادت آقای " گلن دنیس " کوچکترین تردیدی در مورد ماهیت  موجودات فضایی واقعه روز روزول باقی نمی‌گذارد . وی همچنان در روزول نیومکزیکو زندگی می‌کند و یک تاجر مورد احترام اهالی منطقه و عضو انجمن شهر است . وی فردی متواضع و صریح است . در سال 1947 آقای دنیس یک مامور کفن و دفن بود که در مرکز تدفین " بالارد " کار می کرد و قرار دادی با پایگاه هوایی روزول منعقد کرده بود که بموجب آن خدماتی نظیر واگذاری آمبولانس ، محل نگهداری اجساد را در اختیار  ارتش قرار می‌داد . قبل از آنکه وی اطلاعاتی در مورد سفینه بجا مانده از حادثه داشته باشد در یک بعد از ظهر تماسهای تلفنی متعددی از جانب افسر مسئول کفن و دفن پایگاه با وی صورت پذیرفت .

 

در طی این  تماسها از وی در مورد امکان تهیه کیسه های بدون منفذ کوچک ( کوچکتر از کیسه های حمل انسان ) برای نگهداری چندین روزه اجسادی که در معرض برخی مواد قرار گرفته‌اند سوال شده بود . توجه این مقامات به موضوع تغییر احتمالی ترکیب شیمیایی بافتهای اجساد بود . چند ساعت بعد ، زمانی که شب فرا رسید وی بدنبال یکسری وقایع غیر مرتبط با هم بطور اتفاقی به بیمارستان پایگاه هوایی رفت . بیرون از درب خروجی پشتی بیمارستان وی دو دستگاه آمبولانس نظامی را مشاهده نمود که درهای عقب آنها باز بود و در داخل آنها قطعات بزرگی از یک وسیله متلاشی شده دیده می شد و بر روی یکی از آنها خطوط و سمبلهای عجیبی وجود داشت . در داخل بیمارستان وی پرستاری را مشاهده نمود که او را می‌شناخت . در همان لحظه پلیس نظامی متوجه حضور وی شد و او را با خشونت و به زور از ساختمان خارج کردند . روز بعد آقای دنیس آن پرستار را ملاقات نمود . و وی توضیح داد که در شب قبل او نیز به بیمارستان رفته بود . آن پرستار ، زنی مذهبی بود و کاملا مشخص بود که از مشاهده چیزی بسیار شوکه شده است . خانم پرستار توضیح داد که از وی خواسته شد تا بعنوان دستیار پزشک در کالبد شکافی چند موجود عجیب و غریب با بدنهایی که هیچ شباهتی به بدن انسان نداشتند کمک کند . پرستار شرح داد که بوی وحشتناکی را حس نموده و این که چگونه یک بدن کاملا سالم در فرم صحیح خود قرار داشت ولی سایر بدنها متلاشی شده بود . آن پرستار همچنین تفاوت بین آناتومی آن سرنشینان یوفو  و آناتومی بدن انسان را توضیح داد .

 

وی همچنین طرحی را روی دستمال کاغذی رسم نمود که نشان دهنده شکل و شمایل این موجودات فرازمینی بود .به هر ترتیب این ملاقات آخرین آنها بود چرا که آن پرستار چند روز بعد به انگلستان منتقل شد . لازم به توضیح است که با وجود  گزارشات بسیار متفاوت ، ظاهرا سفینه مزبور 4 سرنشین داشته و یکی از سرنشینان زنده آن نیز تا مدتی زنده بوده و بعدا جان سپرده است . همچنین قسمت اصلی سفینه ساقط شده در فاصله دورتر از مزرعه مک برازل و منطقه دبریس فیلد به زمین اصابت کرده بود .

 

 

محققین تنها در سالهای اخیر بود که توانستند وجود سایت دوم ( محل سقوط اشیای اصلی ) را تایید کنند چرا که تنها عده کمی از مردم از وجود آن مطلع بودند . طبق شهادت شهود عینی این سایت محلی بود که بدنهای موجودات فضایی در آنجا یافت شد . بیشتر شهود عینی این سایت از ترس برخوردهای امنیتی حتی تا امروز نیز از افشای نام خود امتناع میکنند . اخیرا یک شرکت حقوقی معتبر انتخاب شده است تا به آن دسته از شاهدانی که با شهادتشان در معرض خطر قرار می گیرند ، حفاظت حقوقی اعطا کند . وکلای حقوقی این شرکت نیز تا کنون با بسیاری از شهود واقعه روزول  ملاقات داشته اند . علاوه بر " گلن دنیس " سایر شهود نیز مورد تهدید و ارعاب و برخورد فیزیکی واقع شده اند . طبق اظهارات کلانتر ویلکاکس مقامات نظامی در حضور همسر وی به آنها گفتند چنانچه او و خانواده‌اش حرفی در مورد آنچه که دیده اند به زبان آوردند بی درنگ کشته خواهند شد ! همچنین مزرعه داری که قبل از همه موفق به پیدا کردن جسم ساقط شده گردیده بود توسط  مقامات نظامی بمدت یک هفته تحت قرنطینه و بازجویی قرار گرفت و از وی سوگند گرفته شد تا هرگز کلمه ای راجع به آنچه دیده است به زبان نیاورد . در خلال ماه های پس از واقعه پسر مک برازل همچنان قطعاتی را بصورت خرده ریزه می‌یافت و در قوطی مخصوص سیگار پنهان میکرد . اما آن اشیا گهگاه طی بازرسیهای مقامات نظامی مورد مصادره واقع میشدند . به هر ترتیب علی رغم این که از سال 1980 به  بعد محدودیتهای وضع شده در مورد این ماجرا بتدریج از میان برداشته شد و موضوع در اختیار عموم  قرار گرفت هیچ شاهدی حتی سخنی در مورد مشاهده بالون یا موشک یا هواپیمای آزمایشی که مقامات نظامی مدعی آن بودند به میان نیاورد و همه شاهدان صحبت از مشاهده بشقاب پرنده میکردند نه چیز دیگری . اکنون در شهر روزول نیومکزیکو موزه ای تاسیس شده که در آن جسدی مصنوعی از موجود فضایی روزول همراه با شواهد مربوط به سقوط بشقاب پرنده در معرض بازدید علاقه‌مندان قرار گرفته است . در سال 1997 پنجاهمین سالگرد وقوع این حادثه در این شهر گرامی داشته شد و هزاران تن از علاقه‌مندان به بررسی موضوع بشقابهای پرنده ، ضمن بازدید از این موزه اطلاعات جامعی را در ارتباط با این حادثه بدست آوردند .

 

گزارش واقعه روزول توسط سرهنگ بلنچارد : " روز پس از واقعه قطعات بشقاب پرنده ساقط شده و خود سفینه توسط هواپیماهای سی 54 و ب 29 به پایگاه هوایی رایت فیلد در دیتون اوهایو منتقل گردیدند . این پایگاه مقر گروه 509 بمب افکن نیروی هوایی ایالات متحده است و در آن زمان دارای یک مشخصه ویژه بود و آن اینکه تنها گروه بمب افکن اتمی در جهان بشمار می آمد . در صبح روز 8 جولای 1947 سرهنگ دوم ویلیام بلنچارد  فرمانده گروه بمب افکن اتمی گزارشی را منتشر ساخت مبنی بر این که لاشه یک سفینه بشقاب مانند را در منطقه یافت نموده است . این گزارش بلافاصله توسط تلگراف به ایالات متحده مخابره شد و به سرعت به تیتر اول 30 روزنامه عصر آن روز مبدل گشت . ظرف چند ساعت پس از انتشار گزارش اول و بدنبال کنجکاوی و فشار مطبوعات و افکار عمومی برای افشای جزئیات بیشتر ، گزارش دومی از سوی دفتر ژنرال راجر رامی فرمانده پایگاه هشتم هوایی در فورت ورث تگزاس واقع در 400 مایلی محل سقوط منتشر شد . این گزارش ، گزارش اول را تکذیب نموده ، اعلام داشت که سرهنگ بلنچارد و افسران او در گروه 509 بمب افکن در روزول مرتکب یک اشتباه احمقانه شده اند و به اشتباه یک بالون هواشناسی و آنتن رادار آنرا با لاشه یک بشقاب پرنده اشتباه گرفته اند . البته مشخص است که یکی از این دو گزارش دروغ محض است . در واقع شهود معتبر بسیاری اعم از مقامات نظامی و غیر نظامی محلی که مستقیما درگیر ماجرا بودند اعتقاد داشتند که گزارش اول مربوط به سرهنگ بلنچارد و تیم او واقعیت دارد و گزارش دوم خود دروغ محض است و تنها برای سرپوش گذاشتن به یکی از نادرترین وقایع تاریخ بشر منتشر شده بود . کسانی که با سرهنگ دوم بلنچارد هم گروه و همکار بودند اذعان داشتند که وی فردی مطلع  و آگاه با رفتاری معقول و منطقی بوده و هرگز آدمی نبوده که از خود و گروه بسیار مهم خود تصویر  یک عده احمق را در اذهان عمومی بوجود آورد .

 

و در واقع گزارش دوم منتشر شده از سوی ژنرال رامی یک توهین بزرگ به سرهنگ بلنچارد و گروه 509 بمب افکن اتمی تلقی شد .  همچنین سرهنگ بلنچارد بعدها طبق سنوات نظامی به ژنرال 4 ستاره ارتقا یافت . و موقعیت نظامی وی نیز به قائم مقامی ریاست کارکنان نیروی هوایی ایالات متحده ارتقا یافت . بعد از حادثه روزول در امریکا گروهی فوق سری شکل گرفت که در آن گروه دوازده نفر از نخبگان  زمین عضو بودند که نام این گروه MJ12 ( مجستیک  12) است . از نکات جالب‌تر این است که سطح  سری این گروه در امریکا Q تعریف شد ، یعنی حتی رئیس جمهور و نمایندگان مجلس نیز حق دسترسی به اطلاعات این گروه را ندارند . این گروه موظف شد تا بر روی باقیمانده بشقاب پرنده حادثه روزول و اجساد بدست آمده از آن کار کند . این افراد در محلی که منطقه بسته نظامی است مشغول بکار شدند . نام این محل گروم لیک ( Groom Lake  ) میباشد.

مجستیک 12:

بعد از حادثه رازول در امریکا گروهی فوق سری شکل گرفت که در آن گروه دوازده نفر از نخبگان زمین عضو بودند که نام این گروه ( مجستیک 12 ) است. این گروه موظف شد تا بر روی باقیمانده بشقاب پرنده حادثه رازول و اجساد ست آمده از آن کار کند. این افراد در محلی که منطقه بسته نظامی است به نام منطقه 51 مشغول بکار شدن

مجستیک 12

 

دانلود اسناد گروه مجستیک 12

فیلمی از موجود فضایی مورد آزمایش:

این فیلم معروف و جنجالی توسط فردی که خود را ویکتور معرفی کرده است به صورت مخفیانه از پایگاه فوق سری گروم لیک ( واقع در منطقه 51 مکانی که به گفته بسیاری از محققین مرکز آزمایش های سری دولت امریکا در رابطه با بشقاب های پرنده است ) خارج شده است. در این فیلم از یک موجود فرازمینی - از نژاد خاکستری ها - تحقیقاتی به عمل می آید.

مشاهده فیلم  -  دانلود فیلم

ویکتور اذعان کرد چنانچه هویت اصلی او فاش شود بلافاصله توسط دولت به قتل خواهد رسید. او به بسیاری از شبکه های خبری مراجعه کرد تا فیلم را برای عموم پخش کنند. ابتدا به شبکه خبری فاکس مراجعه نمود. اما آن شبکه به علت مشکلاتی که قبلا به خاطر پخش فیلم مستند کالبد شکافی موجود فرازمینی ( که در همین پست فیلمش موجوده ) برایش به وجود آمده بود از قبول آن فیلم سر باز زد. آن مشکلات بخاطر آن بود که پس از پخش فیلم، جنجالی میان موافقان و مخالفان آن فیلم به پا خاست و باعث شد اعتبار شبکه فاکس در نظر مخالفان صحت فیلم خدشه دار شود و کمپانی فاکس نمی خواست بار دیگر متهم به دروغ پراکنی شود. ضمن آن که پخش چنین اخباری برای شبکه های معروف امریکا خشم دولت آن کشور را برایشان به ارمغان می آورد. سر انجام شبکه ای مستقل در لوس انجلس به نام راکت پیکچرز قبول کرد که در حضور یک کارشناس بشقاب های پرنده - دیوید مورتون - آن را برای عموم پخش کند .

واقعی یا دروغی؟

صحت این فیلم از نظر افراد مختلف متفاوت است. بسیاری آن را حقیقی می دانند و بسیاری نیز جعلی. دیوید مورتون پس از دیدن فیلم متقاعد شد که فیلم حقیقی است به خاطر تطابق و همخوانی فیلم با اظهارات ربوده شدگان
 
آن موجود شباهت بسیاری به موجوداتی دارد که ربوده شدگان تحت هپینوتیزم شکل و شمایلشان را باز گو کرده اند. این نوع معروف از فرازمینی ها که برای تمامی یوفولوژیست ها آشناست به خاکستری ها معروفند . نشانه بعدی که صحت فیلم را تقویت می کند اطلاعاتی است که پایین فیلم به نمایش در می آیند.

دی-ان-آی و سمت راست آن اعدادی که به نظر می رسد برای نشان دادن ساعت و دقیقه و ثانیه به کار می روند ممکن است به کلمه ( اداره اطلاعات نیروی دریایی ) دلالت کند . بخشی که در منطقه 51 مشغول به کار است و بسیاری از مردم از فعالیت های آن و حتی وجود آن بی اطلاعند. ضمن این که جورج ناپ خبرنگار تلویزیون هم زمانی که جنجال باب لازار به راه افتاد ( باب لازار از جمله دانشمندانی بود که مستقیما روی پروژه یوفو ها کار میکرد و سپس تمامی اطلاعات خود را منتشر کرد و باعث جنجال بزرگی شد ) برای روشن شدن ادعاهای باب لازار چکهایی را که به او طی مدت زمان کار کردن در منطقه 51 داده شده بود طی یک برنامه تلویزیونی نشان داد که روی تمام آنها مهر دی-ان-آی خورده بود. این مساله نیز صحت وجود چنین بخشی را در منطقه 51 افزایش می دهد.

 

ویکتور و ماجرای افشای فیلم:

حالا می رسیم به ویکتور. کسی که به هیچ عنوان از ترس کشته شدن هویت خود را فاش نکرد. سوالی که مطرح می شود این است که وی چگونه توانست این فیلم را با وجود کنترل شدید از آن محل خارج کند؟ تهیه کننده برنامه ای که فیلم را برای عموم پخش کرد می داند که ویکتور چگونه فیلم را از پایگاه خارج کرد. ویکتور به وی گفته بود که او برنامه ریزی دقیقی انجام داد تا در لحظه ای که کسی نظارتی بر رویش ندارد فیلم ها را از روی نوار به سی دی و دی وی دی کپی کند. ضمنا وی عمدا صدای فیلم را حذف کرده تا مبادا هویت و امنیت خود و کسانی که در فیلم نمایش داده می شوند به خطر افتد.

وی ضمنا به تهیه کننده برنامه گفته بود که مردی که در اکثر صحنه های این فیلم کنار آن موجود ایستاده و دستش را به سمت سر خود می برد تله پات نیروی نظامی بوده که با حضور خود در آنجا برقرای ارتباط تله پاتیکی برای کمک به آن موجود را به عهده داشته است!

چون در فیلم ضعف و بیماری آن موجود کاملا آشکار بود برای همین تهیه کننده برنامه از ویکتور راجع به این که آیا آن موجود پس از آن واقعه مرده یا خیر سوال کرد. ویکتور جواب داد مطمئن نیستم. همین قدر می دانم که دیگر از آن موجود برای تحقیقات علمی و مصاحبه استفاده نکردند

و در پایان طبق اظهارات ویکتور طی انجام اعمالی بر روی آن موجود سعی می شود اطلاعات تکنولوژیکی و فنی نیز از آن به دست اید. که خود ویکتور یا آنها را نمی دانسته یا نمی خواسته بگوید.

 

بررسی واقعه ی سال ۱۹۴۷ رازول نیو مکزیکو:

 دفتر تحقیق و رسیدگی علمی سازمان ملل متحد
بررسی واقعه ی سال ۱۹۴۷ رازول نیو مکزیکو:

از سال ۱۹۴۷ گزارشها مبنی بر مشاهده ی یوفوها ها شدت گرفت . حکومت وقت و ارتش
ایالات متحده امریکا تصمیم بر ایجاد موسسه ای گرفتند که بطور مجزا و مستقل
به این مسائل و پدیده ها عجیب رسیدگی کند. و وظیفه ی این نظارت مخفی بر
عهده ی موئسسه ی واچ گذاشته شد.

 واقعه ی رازول به صورت تاریخ نگار :

هفدهم مارچ محدوده ی کوهستان آبشار در ایالت اورگان : تیم پاراسایکولوژی موسسه ی
واچ گروهی از افرادی که دارای قابلیت های روانی و فرا روانی بودند را در
محلی برای تحقیقات جمع آوری کرد. موضوع تحقیق این بود که قابلیت های این
افراد را بطور دقیق از طریق ارتباط با گروه دیگری در نیو انگلند در همان
زمان اندازه گیری کنند . این ارتباط صورت گرفت و تحقیق به قول معروف ثمر
بخش بود ولی دست آورد بطور شگفت انگیزی غیر قابل انتظار بود. ارتباط
برقرار شده بود ولی نه با گروه هدف** بلکه با اذهان ناشناخته و کاملا» غیر
زمینی. این ارتباط فقط سیزده ثانیه به طول انجامید ولی همین مدت کوتاه می
توانست مسیر تاریخ را عوض کند. آنها حتی توانستند قدری از تجربه ی غیر
عادی خودشان را بیان کنند ** فیزیک دانان در این تجربه از یک موضوع مطمئن
شدند و آن این بود که حیات غیر بشری بر روی زمین وجود دارد.

اول جولای محدوده ی محصور شن های سفید در ایالت نیو مکزیکو : در هنگام حفاظت
هوایی این منطقه با موشک های وی-2 مجهز به تکنولوژی پیشرفته ی هدایتی،
مرکز رادار این محدوده یک شیئ ناشناخته ی پرنده را بالای سایت موشکی ره
گیری کرد که بطور سرگردان در حال پرواز بود ولی به نظر میرسید که تحت
کنترل هوشمندانه ای باشد

دوم جولای محدوده ی محصور شن های سفید در ایالت نیو مکزیکو : بر طبق دستور مستقیم سرتیپ
مارتین اسکانلون یک رادار بیست و چهار ساعته بطور شبانه روزی برای ره گیری
این شیئ ناشناخته پرنده مستقر شد. با تماسهایی که گروه واچ با سرتیپ
داشتند از این موقعییت مطلع شدند

سوم جولای محدوده ی محصور شن های سفید در ایالت نیو مکزیکو : گروه واچ برای جهت دهی
به برنامه هایشان جلسه ای را تشکیل میدهند. دو گزینه و اختیار اازاین جلسه
و بحث انتخاب میشود. بعضی از اعضای واچ موئتقد بودند که سرنشینان آن یو اف
او قابل ارتباط از طریق تلپاتی هستند و آنها میتوانند از نتایج تجربه ی
قبلی خود برای ارتباط مجدد و پیگیری تحقیق استفاده کنند. و درخواست این را
از واچ داشتند که به آنها اجازه ی انجام یک ارتباط صلح آمیز برای رد و بدل
کردن اطلاعات را بدهند.ولی نظر آنان با آن دسته از افراد گروه واچ که از
ارتباط با حیات هوشمند ناشناخته ی غیر بشری حراس داشتند کاملا» در تناقض
بود آنها پیشنهاد دادند که آن شیئ ناشناخته را با موشک ساقط کنند و بعد سر
فرصت و با خیالی آسوده به بررسی فن آوری این وسیله بپردازند تا وقتی
ارتباط های بعدی رخ داد آنها اطلاعاتی از یوفوها ها داشته باشند. سر انجام
بعد از یک مذاکره داغ و طولانی اکثریت البته با اختلاف بسیار کم تصمیم به
انجام پیشنهاد اول گرفتند یعنی ارتباط صلح آمیز. و نام انتخابی عملیات هم
انتخاب شد** عملیات کبوتر. تمام افراد تیمهای پارا سایکولوژی و فیزیکدانان
که در تجربه ی مرکز تحقیق کوهستان آبشار حظور داشتند هم به لیست محققان
اضافه شدند. شاید شما هم مثل من الان آرزو میکردین که کاش جزو این گروه
تحقیقی میبودین ولی خدا رو شکر کنید که اون موقع جزو اون گروه نبودین
ادامه ی مطلب موضوع رو روشن میکنه. افراد گروه منطقه ای روی یکی از تپه
های دور افتاده ی صحرای نیو مکزیکو را انتخاب کردند و کمپ خود را بر پا
نمودند. در درون گروه واچ هنوز توافق جمعی برای انجام این کار انجام نشده
بود. آن دسته ای که با عملیات کبوتر موافق نبودند عقیده داشتند که فکر
تماس و ارتباط مجدد با سرنشینان آن شیئ ناشناخته بسیار ابلهانه است و تماس
دوباره غیر ممکن میباشد** از این رو این دسته از افراد یکدنده گروه واچ
بطور غیر رسمی و مخفیانه طرح و برنامه ی عملیاتی به نام شکار کبوتر را بنا
نهادند.

چهارم جولای محدوده ی محصور شن های سفید در ایالت نیو مکزیکو : در همان هنگامی که گروه عملیات کبوتر موسسه ی
واچ بر بالای تپه منتظر ظاهر شدن مجدد یو اف او بودند عملیات شکار کبوتر
در خفا و آن طرف سایت موشکی در مراحل نهای انجام کار و مهیا شدن بود.یک
راکت وی-2 مجهز به سیستم آزمایشی هدایت از راه دور پیشرفته سریعا» در حال
برنامه ریزی و آماده سازی و بارگزاری کلاهک بود. فرمان دقیق حادثه ای که
پیش آمده توضیح خواهم داد را موجب شد نا مشخص است. تمام اطلاعات از
گزارشات مشاهده شده و آشفته که به جا مانده است باز سازی شده. در ساعت
21:18 به وقت محلی رادار دوباره همان یو فو ای را که در چهار رور پیش ره
گیری کرده بود دو باره بر روی صفحه مشخص کرد. در هنگامی که افراد گروه
عملیات کبوتردر حال ایجاد ارتباط ذهنی با سر نشینان شیئ ناشناخته ی پرنده
بودند آماده سازی عملیات شکار کبوتر به پایان رسید و حالا زمان مناسبی
برای دادن فرمان اجرای عملیات شکار کبوتر بود. چند دقیقه بعد شیئ ناشناخته
ی بیگانه به نظر متوجه تلاش افراد عملیات کبوتر شد و در بالای محدوده ی
تپه در جای خود بطور معلق ایستاد با اینکا محققان و فیزیک دانان امید و
اشتیاق بیشتری پیدا کردند و تلاش و کوشش خود را برای ایجاد ارتباط بیشتر
کردند. این موقعیت ثابت آن شیئ ناشناخته ی پرنده امیدی را برای اجرای بهتر
عملیات شکار کبوتر برای افراد این عملیات بوجود آورد. در این زمان سه
حادثه ی مختلف با هم رخ داد، یک : افراد گروه عملیات کبوتر موفق به ایجاد
ارتباط با سرنشینان شیئ پرنده از طریق ذهن به ذهن شدد. دو : راکت وی-2 با
صدای زیاد به بدنه ی شیئ ناشناخته اصابت کرد و به آن صدمه زد. سه : یک
حمله ی عصبی شدید تمام ارتباط ذهنی افراد را با آن شیئ پرنده از بین
برد.یوفو با سرعت باور نکردنی ای شتاب گرفت ولی به شدت صدمه دیده بود به
همین دلیل یک بار به زمین برخورد کرد قسمتی از سطح زمین را کند و تکه های
زیادی از خود درامتداد قسمت وسیعی از محدوده نزدیک رازول بر روی زمین
جاگذاشت. و در نهایت چندین مایل دورتر با دیوار صخره ای برخورد کرد و
متوقف شد.

پنجم جولای رازول در ایالت نیو مکزیکو : با طلوع خورشید در روز بعد منطقه ی نهایی سقوط مشخص شد و تیم جمع
آوری نیز به منطقه اعزام شدند. گروه جمع آوری لاشه ی یوفو را همراه با
چهار جنازه ی غیر انسانی (بیگانه) بار کامیون ها کردند و برای انبار موقتی
ای در پایگاه هوایی ارتش در رازول فرستادند. در رازول لاشه و جنازه ها
تخلیه شدند و دوباره برای اعزام به فرودگاه  فورت ورس در هواپیماهای باری بارگذاری شدند.در شب هنگام بعد از روز سقوط
** قسمتی از لاشه به فرودگاه پایگاه فورت ورس رسید. قدرت نفوذ موئسسه ی
واچ در ارتش باعث شد که محققان عملیات شکار کبوتر در رازول و فورت ورس
بطور آزادانه به فعالیت و تحقیق خود ادامه بدهند بدون اینکه از بازجویی
شدن هراسی داشته باشند. همینطور برای سربازان مستقر در پایگاه کاملا» روشن
بود که موضوعی در جریان است ولی هیچ کس سوالی نمیپرسید. در هنگامی که گروه
شکار کبوتر شکار خود و چهار جنازه ی بیگانه را نزد خود داشتند ، گروه بخت
برگشته ی عملیات کبوتر که هنوز در شک واقعه بودند به خود آمدند و تلاش خود
را برای نجات افراد خود که درسانحه آسیب دیده بودند شروع کردند. از نه نفر
سایکیک ای که سعی در ایجاد ارتباط با افراد بیگانه داشتند، دو تن به دلیل
سکته ی قلبی و نیز خونریزی مغزی جا به جا فوت کردند.یکی دیگر در حقیقت در
آتش سوخت. چهار نفر دیگر به نوعی جنون پایدار مبتلا شدند. که سه نفر از
آنها بطور تدریجی معاشر خود را از دست دادند. فقط دو نفر از آنها در صحت
کامل به سر میبرند. بعد از تقریبا» یک روز کامل تخمین خسارت و پرس وجو،
رهبران گروه عملیات کبوتر متوجه شدند که به آنها توسط اعضا ی دیگر موئسسه
ی واچ خیانت شده است. پس افراد باقی مانده از گروه عملیات کبوتر به سرعت
خودشان را جمع و جور کردند و قصد سبقت گرفتن از دشمنان جدیدشان را کردند.
آنها با نفوذ خود در ارتش تلاش کردند تا یکی از هواپیما های بارکش حامل
لاشه ها که به مقصد فورت ورس میرود را به پایگاه هوایی رایت پترسن در
ایالت اوهایو بفرستند. در آنجا افراد گروه عملیات کبوتر محموله را دریافت
کردند. هرج و مرج موجود در رازول مانع از این میشد که دو گروه از فعالیت
های یکدیگر مطلع شوند. این تکروی ها باعث شد که موئسسان گروه واچ دریابند
که چه شکافی بین گروهشان پدید آمده است و به همین دلیل بسیار نگران و
وحشتزده شدند. یکی از هواپیما های بارکش را تحت فرمان خود گرفتند و محموله
را به واشنگتون دی سی فرستادند و اطمینان حاصل کردند که این محموله حتما
شامل یکی از اجساد سرنشینان بیگانه و مقداری چشم گیر از لاشه ی سفینه ساقط
شده باشد. گروه ** هواپیمای باری به همراه جسد و لاشه ی سفینه بطور مرموزی
ناپدید شدند. زمان زیادی باید طول می کشید تا نشانه ای از موقعیت
جغرافیایی آنها بدست بیاید.

ششم جولای رازول در ایالت نیو مکزیکو : در ساعت 03:00 روز بعد از سقوط تمام اعضا موئسسه ی
واچ پایگاه هوایی رازول و محدوده ی محصور شنهای سفید را بر این باور که
تمام شواهد و مدارک را پاک سازی کرده اند تخلیه کردند. ولی نمیدانستند که
همگی اشتباه میکنند. یک دامدار محلی به نام مک برازل هنگامی که در محدوده
ی شخصی خود در حال گشت زدن بود محل برخورد اولیه سفینه با زمین را همراه
با قطعات کنده شده از آن را پیدا میکند. بعد از چند ساعت در همان روز به
کلانتر منطقه ی رازول زنگ میزند و همه ی مشاهدات را توضیح میدهد. و کلانتر
هم در عوض به کاپتان جسی مارسل در پایگاه هوایی رازول خبر میدهد با این
گمان که لاشه ی مربوطه حاصل یکی از آزمایش های ارتش است.کاپتان مارسل محل
برخورد را وارسی میکند و شیار ایجاد شده را سرکشی میکند و مقداری از قطعه
های سفینه را جمع آوری و بار جیپ خود میکند و به پایگاه برمیگردد. فرمانده
پایگاه در سر خود جشنی بر پا کرده چون به فکر تبلیقات کشف خود میباشد و در
ذهن خود مصاحبه ی مطبوعاتی را که در آن به خبر نگاران میگوید که ارتش لاشه
ی یک یو اف او را یافته است را مجسم میکند. این خبر به گوش گروه عملیات
کبوتر در پایگاه هوایی رایت – پترسن میرسد. چند تماس به موقع گرفته میشود
و کاپتان مارسل به همراه تمام قطعات سفینه به پایگاه رایت-پترسن احظار شد
و برخی از اعضا ی عملیات کبوتر موسسه واچ به منطقه ی رازول برای سرکشی و
سرپرستی جمع آوری تمام قطعات پخش شده در مرتع برگشتند.

هفتم جولای پایگاه هوایی رایت-پترسن در ایالت اوهایو : به فرمان افراد عملیات کبوتر ژنرال راجر ریمی افسر
فرمانده ی پایگاه هوایی رایت-پترسن در یک کنفرانس خبری تمام افسران و
نظامیانی را که ادعا کرده بودند لاشه ی یو اف او را کشف کرده اند به عنوان
احمق هایی به تصویر کشیده شدند که نمیتوانند فرق بین لاشه ی یو اف او و یک
بالون هواشناسی را تشخیص دهندد. و به کاپتان مارسل که بد جوری شرمنده شده
بود فرمان داده شد که در کنار لاشه ی یک بالون هواشناسی ژست بکیرد و عنوان
کند که چیزی که فکر میکرده یو اف او هست این بوده ( واقعا» خنده داره نه؟
) و اما در رازول افراد عملیات کبوتر موسسه ی واچ تمام مدارک و شواهد را
پاکسازی کردند و نیز آن دامدار یعنی مک برازل را برای سه روز بازجویی به
پایگاه رازول اسکورت کردند.

هشتم جولای منطقه ی رازول در ایالت نیو مکزیکو : تمام قطعات جمع آوری شده از مراتع به پایگاه هوایی رایت-پترسن فرستاده شد.

نهم جولای منطقه ی رازول در ایالت نیو مکزیکو : مک برازل از حبس سه روزه
پایگاه رازول آزاد میشود و به زودی در یک کنفرانس خبری در یکی از ایستگاه
های رادیو یی محلی سر در می آورد. او در این کنفرانس این چنین اضهار کرد «
آن داستان یو اف او چیزی بیش از یک شوخی نبود و آن لاشه نیز چیزی بیش از
لاشه ی یک بالون هواشناسی نبوده است «. مجموعه ی کنفرانسهای خبری و فشار
زیادی که موسسه ی واچ به شاهدان وارد میکرد این واقعه را تحت کنترل آورد.
جامعه ی امریکا این داستان را باور کرد و واقعه ی رازول باقی ماند اما
بهطور مخفی آن هم برای بیش از چهل سال.

 

فیلمی از قطعات پیدا شده از آن حادثه که لو رفته است. برای مشاهده اینجا کلیک کنید.

 


کلمات کلیدی: رازول, راسول, رازول, 1947,  فضایی ها, بیگانگان, بشقاب پرنده, اسرار محرمانه, موجودات فضایی, حضور بیگانگان, یوفو نیو مکزیکو, بیگانگان زنده, بیگانگان واقعی, ایالات متحده و یوفو,  بشقاب پرنده واقعی, roswell 1947, ufo sighting, roswell ufo 

نویسنده مطلب: حسین متولی

حسین متولی

پاسخ دهید

29 نظر

سروش  ۱۳۹۲/۱۰/۲۴ - ۱۲:۵۵:۴۸

ممنون از زحمتی که کشیدید جالب بود

حسین متولی (hossein98)  ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۲۰:۲۸:۳۲

خواهش می کنم .... اگه مطلب خاصی و یا مشکلی در مطالب دیدید حتما اطلاع دهید...

بنده خدا(سعی میکنم)  ۱۳۹۳/۰۶/۲۳ - ۱۰:۴۷:۱۰

با سلام . حقیقت چیست؟ واقعاً حقیقت ما و حقیقت بشر امروزی و جهان امروز چیست؟ قربان انسانهای رک و راستگو

حسین متولی (hossein98)  ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۲۰:۲۸:۳۲

واقعا حقیقت چیه؟ خب نظر من اینه که همه این ماجرا ها می تونن واقعی باشن! در هیچ جایی حداقل در دین خودمون نداریم که نفی کرده باشه این قضیه رو! شاید روزی این رازها بر ملا بشه... سپاس از نظرتون

White  ۱۳۹۳/۰۷/۰۷ - ۱۲:۲۹:۰۰

لازمه که همه بیدار شید.

حسین متولی (hossein98)  ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۲۰:۲۸:۳۲

ممنون از نظرتون ..

عباس از ساری  ۱۳۹۳/۰۸/۱۶ - ۲۱:۰۶:۱۹

با سلام .ممنون از زحماتتون.مطالب جامع و عالی و کافی بود.باید گفت:سبحان الله.

حسین متولی (hossein98)  ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۲۰:۲۸:۳۲

ممنون از بازدید شما از سایت ... منتظرات نظرات شما هستیم ..

علی  ۱۳۹۳/۰۹/۰۶ - ۱۰:۴۸:۳۶

در اینکه حیات در این عالم مختص زمین نیست شکی نداریم 400 میلیارد کهکشان که هر کدام میلیاردها و هزاران میلیارد ستاره دارند و هر ستاره صدها و هزارها سیاره وسیارک که البته اینها قسمتی از جهان هستند چون سرعت رشد عالم بسیار بیشتر از سرعت نور بوده هنوز نور خیلی از ستاره ها به ما نرسیده .اما اگه واقعا این فیلم وعکس و مستندات وجود دارند پس چرا 2 تا کاوشگر حیات با پبامی به زبان ریاضی(مختصات زمین در کهکشان و موجودیت انسان) به فضای میان ستارهای فرستادن و این همه هزینه کردن

حسین متولی (hossein98)  ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۲۰:۲۸:۳۲

خب دلیل شما منطقیه اما خب میشه این سوالم کرد که اصلا چرا این همه پنهان کاری می کنند.. ما هم مثل شما دنبال جوابیم!

مهدی  ۱۳۹۳/۱۰/۲۲ - ۱۰:۰۸:۴۴

دوست عزیز اگر امکان داره منبع انگلیسی زبان این پروژه ها مخصوصا پروژه سفر به جزیره سرپو رو بزارید

حسین متولی (hossein98)  ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۲۰:۲۸:۳۲

اسم پروژه سرپو هستش و سفر مربوط به سیستم سیاره ای زتا رتیکولی هستش.. منبع: serpoproject.org

مهدی  ۱۳۹۳/۱۱/۲۱ - ۱۲:۳۸:۵۴

دس مرضات پسر دمت گرم ممنونم اطلاعات خوبی دست گیرم شد اما مخفی نگه میدارم تا زمانش برسه و اون زمان هم نزدیکه انشاالله 21-11-1393

حسین متولی (hossein98)  ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۲۰:۲۸:۳۲

خواهش میکنم این حادثه یکی از مهم ترین حوادثه که دیگه نمیشه کتمانش کرد و دولت امریکا اقدام ب انتشار اسنادش کرده ... مهم اقدامات امریکایی ها بعد از حادثه و برداشتشون هست که در حال حاضر سلاح ها و پروژه های مخفیانه زیادی دارن که خواهان افشای اون هستیم...

محمدرضا  ۱۳۹۴/۰۳/۱۳ - ۱۰:۱۲:۴۲

سلام یک چیزی که خیلی فکر منو مشغول کرده اینه که در اون ازمایشگاه بزرگ چرا تو تاریکی و بایک چراغ قوه کوچیک روی موجود ازمایش میکنن که با این که همه میدونیم تجهیزات پزشکی و ابزارهای گوناگون زیاد دارن مرسی

حسین متولی (hossein98)  ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۲۰:۲۸:۳۲

بله اینم حرفیه اما چون یه فضای زیر زمین هستش و به صورت اتاق هایی در زیر زمینه اینطوره اگرچه ممکنه ساختگی باشه...ممنون

محمدامین  ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۴:۰۴:۵۳

عالی بود و مطلب جالبیه

حسین متولی (hossein98)  ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۲۰:۲۸:۳۲

ممنون لطف دارید...

بابک   ۱۳۹۴/۰۶/۲۶ - ۰۲:۲۲:۳۰

ضمن تشکر از مطالب عالی، من که مطمئنم موجوداتی جز ما زمینی ها وجود دارند چون خلقت جهانی به این پهنا نمیتونه بی مفهوم باشه یا فقط به زمین خلاصه شه

حسین متولی (hossein98)  ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۲۰:۲۸:۳۲

ممنون از شما ... بنده هم کاملا موافقم با این قضیه اما خب وقتی وارد مسائل جزیی تر بشیم مباحث زیاد میشه...

محمد111  ۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۱۲:۵۱:۵۳

سلام حقیقت اینه http://masaf.ir/Ceremony/Detail/5332/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%B1%D9%88%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%B9%D9%87%D8%AF-45---%DA%AF%D8%B2%D8%A7%D8%B1%D8%B4-%D9%88-%DA%AF%D8%B2%D8%A7%D8%B1%D8%B4-%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1%DB%8C-shia%20muslim#prettyPhoto

محمد  ۱۳۹۴/۰۷/۲۴ - ۱۲:۳۰:۲۳

خیلی ممنون از مطالب کاملتون در مورد حادثه رازول .من قبلا" از چندین سایت در مورد این حادثه مطالبی خونده بودم اما برای شما کاملترینش بود مخصوصا" در مورد ماجرای قبل از برخورد با زمین که میشه گفت هیچ اطلاعاتی نداشتم و برام سئوال بود که با وجود چنین تکنولوژی پیشرفته ای که سفر بین سیاره ای رو ممکن میکنه چطور سقوط کرده بودن . در کل مطالبی که گذاشتید خیلی با دقت و کامل بود ممنون

حسین متولی (hossein98)  ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۲۰:۲۸:۳۲

ممنون از نظر دلگرم کننده شما ... هنوز هم مسائل زیادی درباره این حادثه وجود داره که سعی میکنم اماده سازی کرده و قرار بدم..

میلاد  ۱۳۹۴/۱۰/۲۵ - ۱۳:۵۵:۰۲

سلام خسته نباشید مطلب جالب و کاملی بود ممنون.واقعا این جور اتفاقات زیادن و بحث برانگیز.اما سوالی که ذهن منو مشغول کرده اینه که موجوداتی که از کرات دیگه میان بدون هیچ لباسی هستن.یعنی جو زمین با سیاره‌های دیگه یکیه؟یا خودشون رو به مرور وفق دادن با شرایط جوی زمین؟فکر میکنم بحث جالبی باشه که در موردش صحبت کنیم.متشکرم.

حسین متولی (hossein98)  ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۲۰:۲۸:۳۲

بله مطلب جالبیه و البته در موردش صحبت های زیادی هم شده و همچین بدون دلیل هم نبوده ..... سعی میکنم مقالاتی در این زمینه منتشر کنم....

املیا اسدی  ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۰۰:۳۲:۱۶

ازادی و ثروت میهن و مردم کشورهای متفاوت رو به غارت میبرند ، ما رو میفرستن دنبال فرازمینیها ، خخخخخ

ali a  ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۳:۱۸:۰۹

واقعا عالی بود http://sad100.blog.ir

ابوالفضل  ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۱۳:۲۷:۲۰

سلام .ممنون از اطلاعات کاملتون .ما کانال تلگرامی زدیم خواستید می تونید بیایید عضو شید و همچنین در صورت لزوم ادمین. براعضو به ایدی تلگرام روبرو مراجعه کنیدAboolfazl1377

Abolfazl  ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۰۰:۱۳:۴۴

سلام. میشه رو فیلم زیر نویس بزارید؟؟ من هیچی متوجه نمیشم!!

ozay  ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۰۱:۲۱:۰۶

من هنوز فیلمو ندیدم ولی مطمعنم وجود دارن چون خودم چند تاشونو دیدم..........پس وجود دارن یه چی دیگه مدیر بهم ایمیل بده کارت دلرم دارم آگه خواستی منتظرم ممنون

رضا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۲۱:۳۲:۵۴

جالب بود

فاطمه  ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۲۳:۴۶:۰۱

سلام مرسی از مطالب مفیدتون. بنظر من چیزی که عجیبه اینه ک تمام این اتفاقات ufo توی کشورایی مثل آمریکا اتفاق افتاده. بنظرتون عجیب نیست؟ ینی موجودات فرازمینی فقط آمریکارو بلدن؟ چرا توی آسیا و اروپا شاهد این اتفاقات نبودیم؟ من نمیگم فرازمینی ها وجود ندارند اما این اتفاق ها هم خالی از دروغ نیست.

حسین متولی (hossein98)  ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۲۰:۲۸:۳۲

بله قطعا .... اما توجه داشته باشیم که فقط در روسیه و امریکا نیست و در ژاپن ، چین و بسیاری از کشور های اروپایی دیده شدن ... با توجه به وسعت زیاد روسیه و آمریکا و بالا بودن سطح تکنولوژی و فضای آزاد اطلاعاتی هم بی تاثیر نیست ... اگرچه قبول دارم که این قضایا خالی از دروغ نیست...

Mojtaba  ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۰۳:۲۰:۲۸

اگه این واقعی باشه که شکی درش نیست که حیات در جستجوی حیات هست نشون دهنده اینه که هوش فرازمینی کیهان رو مثل نقشه در مقیاس کوچکتر شبیه سازی کردند و به هرجا که بخوان میرن البته شاید اونا درک جامعی از ماده تاریک داشته باشن که کنترل بر بافت فضا زمان و انبساط عالم میشه پس وجود اونا راه تقلبی برای دست یابی به دست نیافتن هاست

محمد یاسین ذبیحی  ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۰۱:۱۸:۴۳

ممنون از مطالب عالیتان، بسیار قشنگ بود من اول فکر میکردم که این سفینرو هیتلر ساخته بوده ولی هنوز به اون واین موضوع شک دارم ، اما دفعه اول عکسو دیدم خیلی ترسیدم گفتم:جلل خالق. یا حضرت عباس . ولی بسیار خوشم امد بسیار مننون و تشکر. راستی یکم با این کد ورود مشکل داشتم بیزحمت ساده ترش کنید

حسین متولی (hossein98)  ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۲۰:۲۸:۳۲

ممنونم .. این حادثه از مهمترین حوادث تاریخه یوفو هستش... سایت نیاز به تغییرات اساسی داره که بزودی باید انجامش بدم .... سپاس

محمد یاسین ذبیحی  ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۰۱:۲۶:۵۳

دوباره سلام سؤال داشتم در مورد اینکه چرا اینقدر تاریک بوده اونجا و بعد این همه مدت این راز رو افشا میکنند واینکه بزحمت ویدیو ان تصویر را در اختیارمان بزاری ممنون میشم با اجازه و یک بار دی گر هم تشکر میکنم.

محمد یاسین ذبیحی  ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۰۱:۴۹:۵۱

برادر ویدیو را نگاه کردم خیلی ترسیدم میگم نکنه واقعی هستش اون دکتره که باهاش صحبت میکنه ویکتوره برادر فداتشم خیلی خوببود نصفه شبی چسبید

حسین متولی (hossein98)  ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۲۰:۲۸:۳۲

اون ویدیو در واقع شبیه سازی شده واقعیت هستش ... عده ای معتقدن این ویدیو ها برای پروژه سرپوش گذاری روی وقایع ساخته شده یعنی خود دولت امریکا این ها رو ساخته تا باعث فریب مردم نسبت به واقعیت ها بشه .. به هر حال باید به اسناد مهم و اصلی باید توجه کرد نه به اطلاعات پراکنده .... سپاس

محمدمهدی  ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۲۱:۲۱:۳۶

ایا احتمال داره که به ما حمله کنند!!

harry  ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۰:۴۸:۰۱

با اینکه 400هزار میلیارد کهکشان و تیلیارد تیلیارد سیاره و ستاره و ... و هنوز هم نمیدونیم ک توی این عالم تنهاییم یا نه.چرا خدا تو کتابش هیچی درباره اینکه ما تو عالم تنهاییم یا بشر های دیگ هم وجود داره اشاره نکرده ؟؟؟!

ali  ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۰۸:۳۱:۴۶

با سلام خدمت دوستان پیشنهاد مى کنم سخنرانى استاد رائفى پور رو راجع به یوفولوژى گوش کنید تا دیدتون نسبت به این موضوع تغییر کنه

حسین متولی (hossein98)  ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۲۰:۲۸:۳۲

نظر ایشون هم محترمه اما بیشتر اعتقاد ایشون اینه همه چیز بجز چیزی که تو این مملکه و اعتقاد خودشونه بقیش چرت و پرت و ساخته ذهن هستش... اگرچه بخشی از حرفاشون رو تایید میکنم

ali110  ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۹:۲۲:۴۷

سلام ،اولا ممنون از سایت بسیار بسیار خوبتون و از مطالب های شما،و خواهش میکنم همینطور با انرژی بکارتون ادامه بدید چون این اطلاع رسانیها لازمه،و بعد اینکه من خودم خیلی فکر کردم که چرا اینقدر بنهان کاری میکنن به این نتایج رسیدم 1-کله ادیان زیره سوال میره چون توو هیچ کدوم از کتب اسمانی به این موجودات اشاره نشده و خیلیا میگن که (البته الانم خیلیا میگن)اینا همون جبرییل و کسانی که از آسمون میومدن و وحی رو میرسوندن،2-آمریکا با اون اولدورم اولدرمش که من نیروی اول دنیا هستم ،نیروهای خیلی با قدرت تکنولوژی خیلی زیاد از اونطرف کهکشون میان و میرن و فقط آمریکا تا کره ماه اونم با کلی خرج و زمان تونسته بره،یعنی آمریکا از نظر قدرت سوسک میشه من فکر میکنم به خاطر این 2 دلیله 1- دین و مذهب کلا میره ویره سوال 2-

حسین متولی (hossein98)  ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۲۰:۲۸:۳۲

ممنون از شما.. پنهان کاری ها میتونه دلایل دیگه ای داشته باشه مثلا اینکه این وسایل ساخته دست خودشون باشه که مثل تمام هواپیما های سری و لو رفته که خیلی زور میزدن که پنهان نگهش دارن حالا در تلاشن این تکنولوژی هم پنهان بمونه

ابوالفضل  ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۰۱:۰۵:۵۱

تمام جواب ها توسط منطقه ۵۱هست که نشان می‌دهد صحت داد یا نه چون اون منطقه سری ترین پایگاه آمریکا ۱۰۰٪ تمامی اسناد و شواهد در اونجا هست